تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی، باز هم نتوانست یک شکست با اختلاف دو گل را در بازی برگشت جبران  کند و این رکورد منفی در کارنامه آنجلوتی همچنان باقی ماند.



آنچلوتی در پایان این دیدار و در نشست خبری گفت :"نسبت به سال گذشته در همین مقطع که با اتلتیکو روبرو شدیم، ضعیفتر بازی کردیم و روی فرم نبودیم. از کوپا دل ری حذف شدیم اما این خیلی مهم نیست. در لالیگا همچنان صدرنشینیم و از اتلتیکو بالاتریم.در ابتدای هر دو نیمه دچار اشتباه شدیم و تاوانش را پس دادیم."


سرمربی رئال ادامه داد:"در 60 دقیقه ابتدایی بازی، خیلی خوب بودیم و بخصوص در نیمه اول، از بازی زیبای تیمم به وجد آمدم. حالا فرصت بیشتری برای استراحت داریم و در فاصله سه هفته مانده به یک هشتم چمپیونزلیگ، می توانیم خودمان را بهتر آماده کنیم.وقتی گل مساوی را زدیم، همچنان به صعود امیدوار بودم اما با خوردن گل دوم، تقریبا شانس صعود را از دست دادیم."

آنچلوتی در مورد نمایش ایسکو و میزان مصدومیت په په گفت:" ایسکو امروز عالی بازی کرد. او مثل تمام بازی های اخیرش مهره مهم و تاثیرگذاری برای ما بود. په په از ناحیه قفسه سینه احساس درد می کند و فردا پس از آزمایشات لازم مشخص می شود که مصدومیت او چقدر جدی است."

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد