تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، هر دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر بازی به درگیری های وسط زمین اختصاص داشت. بعد از گذشت دقایقی از بازی اگر چه بایرنی ها کاملا توپ و میدان را در دست داشتند و در بیشتر توپ را در زمین پادربورن می چرخاندند ولی نمی توانستند موقعیتی جدی ایجاد کنند و در مقابل پادربورنی ها نیز چشم به ضد حملات داشتند.

سرانجام دفاع سرسخت میزبان در دقیقه 24 تسلیم شد و روبرت لواندوسکی بایرن را پیش انداخت. پس از این گل نیز بایرنی ها عقب ننشستند و برای زدن گل دوم تلاش کردند، تلاش آن ها نیز نتیجه داد و در دقیقه 37 باز هم لواندوسکی گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری کوسه ها به پایان رسد.

با شروع نیمه دوم، میزبان برای جبران نتیجه سعی داشت بایرن را تحت فشار قرار دهد ولی شاگردان گواردیولا بازی را کاملا در دست داشتند و به حریف اجازه خودنمایی نمی دادند. بازی با برتری بایرنی ها همراه بود تا اینکه در صحنه ای مشکوک فلوریان هارترتس با خطا بر روی روبن در محوطه جریمه علاوه بر خطا پنالتی، از زمین نیز اخراج شد تا بعد از گل کردن پنالتی توسط خود روبن، کار برای پادربورنی ها سخت تر از قبل شود.

پس از این گل میزبان که یک یار کمتر داشت، در زمین خودی حبس شده بود و این بایرن بود که به حملات خود ادامه می داد و توانست دو بار دیگر توسط وایزر و روبن گلزنی کند تا هواداران بایرن پس از پیروزی 8-0 در هفته گذشته مقابل هامبورگ این هفته نیز یک پیروزی پر گل دیگر را جشن بگیرند.

شرح گل ها

پادربورن 0-1 بایرن مونیخ (روبرت لواندوسکی؛ دقیقه 23): پاس تماشایی آرین روبن، مهاجم لهستانی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان پادربورن قرار داد و این بازیکن نیز به یک ضربه دقیق مونیخی ها را پیش انداخت.

پادربورن 0-2 بایرن مونیخ (روبرت لواندوسکی؛ دقیقه 37): اینبار پاس فرانک ریبری در موقعیتی خوب به لواندوسکی رسید و این بازیکن نیز با ضربه پای راست توپ را وارد دروازه کرد تا دومین گل خود و تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

پادربورن 0-3 بایرن مونیخ (آرین روبن؛ دقیقه 63): آرین روبن با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

پادربورن 0-4 بایرن مونیخ (فرانک ریبری؛ دقیقه 72): ارسال رافینیا از سمت راست را مدافعین پادربورن به صورت ناقص دفع کردند، روبن نیز توپ را روی نقطه پنالتی به ریبری رساند تا این ستاره فرانسوی با ضربه ای محکم گل چهارم مونیخی ها را به ثمر برساند.

پادربورن 0-5 بایرن مونیخ (میشل وایزر؛ دقیقه 78): تنها دو دقیقه بعد از ورود وایزر به زمین ضربه عالی او از گوشه سمت راست محوطه جریمه به گل تبدیل شد تا اختلاف به پنج گل برسد.

پادربورن 0-6 بایرن مونیخ (آرین روبن؛ دقیقه 86): پاس خوب ریبری در مرکز محوطه جریمه به روبن رسید تا این بازیکن بازی خوب خود را با یک گل دیگر کامل کند تا بایرن در آستانه یک پیروزی پرگل دیگر قرار گیرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد