تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در زمین ایبار با گلهای گریت بیل و رونالدو به پیروزی برسد.

 رئال مادرید بعد از دو شکست متوالی در رقابت های لالیگا، امروز در ورزشگاه ایپورا میهمان ایبار بود که تحت هدایت مندلیبار فرم خوبی پیدا کرده اند. لحظات ابتدایی مسابقه چندان چنگی به دل نمی زد و بازی از سوی هر دو تیم بیشتر در میانه میدان دنبال می شد اما رفته رفته مادریدی ها بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه '15 پاس پشت دفاع عالی هامس برای رونالدو این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ریسگو با خروج خوب خود ضربه رونالدو را برگشت داد و در ادامه شوت کواچیچ به بالای دروازه رفت تا فرصتی طلایی از دست برود.

ایبار در ضدحملات و با پرسینگ بالای خود خطرناک ظاهر می شد و فرصت هایی هم به دست آورد که ناواس با واکنش هایی معمول آنها را مهار کرد. در حالیکه به نظر می رسید رئال مادرید همچنان در پیدا کردن راهی به دروازه حریف عاجز است، در دقیقه '43 روی یک حرکت خوب از سوی مودریچ که یکی از بازیکنان تأثیر گذار بنیتز در نیمه نخست بود، گرت بیل موفق به گلزنی شد. در واپسین لحظات این نیمه نیز بیل بار دیگر با کنترل توپ عالی در محوطه ایبار خود را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه اش در شرایط نامتعادل با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، روند مسابقه به مانند نیمه اول بود و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق می کردند. در دقیقه '63 روی یک ارسال به روی دروازه ایبار، تعادل رونالدو توسط مدافع ایبار بهم خورد که آقای مانزانو در تصمیمی بحث برانگیز دستور به ادامه بازی داد. در دقیقه '65 هامس جای خود را به لوکاس وازکز داد. در دقیقه '70 روی پاس در عمق عالی وازکز، رونالدو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما بار دیگر در گلزنی ناکام بود و توپ را به کنار دروازه زد!

در دقیقه '79 هم کاسمیرو به جای کواچیج وارد میدان شد. بالاخره در دقیقه '80 روی حرکت لوکاس وازکز، مدافع ایبار او را نقش بر زمین کرد تا داور مسابقه برای اعلام پنالتی متقاعد شود! رونالدو پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را 2-0 کرد تا شرایط روحی خود را نیز بهبود بخشد. در دقیقه '84 دنی کارواخال به دلیل احساس ناراحتی جای خود را به بنزما داد و هنوز مشخص نیست که آیا دچار مصدومیت شده یا تعویضی از روی احتیاط بوده است. در آخرین دقایق بازی هم داخل قوس محوطه جریمه رئال مادرید صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که رونالدو با ضربه ای بد این فرصت را هم از دست داد.

در نهایت با این نتیجه، رئال مادرید 27 امتیازی شد و پشت سر بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده سوم قرار گرفت، ایبار هم با 20 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

شــرح گل ها

  دقیقه '43 (گرت بیل)(0-1): مودریچ کرنر را از سمت چپ به شکلی کوتاه آغاز کرد و سپس به خوبی توپ را به روی دروازه فرستاد تا بیل با یک ضربه سر دروازه ایبار را بالاخره باز کند.

  دقیقه '82 (کریستیانو رونالدو)(0-2): ستاره پرتغالی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک شوت زمینی به وسط دروازه، شمار گل های خود را به عدد 9 رساند.

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد