تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ویارئال و رئال مادرید با نتیجه 1-0 به نفع ویارئال به پایان رسید.

 

 تیم بنیتز با علم به لغزش بارسلونا و شانس کم کردن اختلاف در صدر جدول در زمین سخت ویارئال به مصاف این تیم رفت اما برخلاف آنچه که باید بازی را ضعیف شروع کردند و در دقیقه '4 باکامبو بعد از بهم زدن دفاع مادرید، توپ را به جاناتان دوس سانتوس رساند که شوت او از پشت محوطه با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت. رئال مادرید همچنان تحت فشار بود و در دقیقه '8 لو رفتن توپ توسط مودریچ، کار دست تیم داد و سولدادو با یک لایی پای چپ دروازه ناواس را باز کرد.

بعد از این گل، ویارئال توپ و میدان را به حریف داد و چشم به ضدحملات دوخت اما شاگردان بنیتز از این برتری مالکیت نمی توانستند استفاده کنند و حملات این تیم از کناره ها با دفاع خوب شاگردان مارسلینو برگشت داده می شد و گاهاً مثل دقیقه '26 به ضدحملات خطرناکی تبدیل می شد که توسط باکامبو به خارج از چارچوب زده شد. ناتوانی مادریدی ها در خلق موقعیت گل خطرناک و جدی روی دروازه حریف، در نهایت منجر به شکست این تیم در نیمه نخست شد.

با آغاز نیمه دوم، مادریدی ها هجومی تر آغاز کردند و در دقیقه '47 روی پاس به بیرون زیبای بیل، بنزما صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '49 باز هم پاس بیل به مقابل دروازه با اشاره بنزما به توپ، به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت. لحظه ای بعد اما در سمت دیگر زمین شوت سولدادو با واکنش ناواس برگشت پیدا کرد. در دقیقه '55 روی پاس عالی مودریچ و فرار بیل، این بازیکن در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما ضربه پای چپ او با شیرجه خوب آریولا راهی کرنر شد.

در نیمه دوم، بازی کاملاً در اختیار رئال مادرید قرار داشت و این تیم سراپا حمله بود، اما بی دقتی بازیکنان و دفاع خوب و منظم ویارئال مانع از تغییر نتیجه می شد. در دقیقه '78 بنیتز دو تعویض نخست خود را انجام داد و کواچیچ به همراه ایسکو به جای کاسمیرو و مودریچ به میدان آمدند. در دقیقه '80 سر توپ زیبای هامس پشت محوطه، با شوت پای راست او همراه شد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت. در نهایت با مصدومیت لحظات پایانی مارسلو، شب تلخ مادریدی ها هم تکمیل شد تا با قبول این شکست، با 30 امتیاز در همان رده سوم باقی بمانند.

شــرح گل

  دقیقه '9 (روبرتو سولدادو)(1-0): اشتباه مودریچ پشت محوطه باعث شد تا برونو توپ را به باکامبو برساند و پاس این بازیکن به داخل محوطه با ضربه پای چپ سولدادو از میان پاهای ناواس به درون دروازه غلتید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد