تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يک خودرو MVM در روز بازي پرسپوليس برابر تراکتورسازي به تماشاگران در استاديوم اهدا خواهد شد.



امیرحسن امیری مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو گفت: روز جمعه و در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی از خودرو جدید این شرکت رونمایی می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قرار است یک دستگاه خودرو به قید قرعه به یک هوادار که بلیت الکترونیکی خریده است، اهدا کنیم، گفت: هدف از این قرعه کشی اشاعه فرهنگ خرید بلیط الکترونیک و بیشتر شدن تماشاگران در ورزشگاه خواهد بود.

امیری افزود: رونمایی از MVM315 جدید با حضور هادی طباطبایی و علی انصاریان انجام خواهد شد و پس از آن این خودرو از طریق قرعه کشی به یک تماشاگر حاضر در ورزشگاه اهدا خواهد شد.

وی افزود: بعد از المپیک لندن در مراسمی که داشتیم به مدال آوران بازیهای المپیک خودروهایی را هدیه کردیم و قطعا در آینده نیز این اقدامات در جهت حمایت از ورزش ملی ایران صورت خواهد گرفت.

امیری در مورد تیمداری در فوتبال گفت: تاکنون به این موضوع به طور جدی وارد نشده‌ایم اما احتمال آن وجود دارد که در آینده بخواهیم روی این مسئله برنامه ریزی کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد