تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" ، خوردبین و محمدحسین نژادفلاح در لابی هتل دقایقی با یکدیگر به صورت اختصاصی صحبت کردند.



* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور پیام صادقیان در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: پیام صادقیان برای بازی امروز آماده است و باید بگویم که او بمب انگیزه ما در این بازی خواهد بود.

* حدود 30 هوادار پرسپولیسی‌ با حضور در محوطه هتل پارس تبریز به دیدار بازیکنان تیم مورد علاقه‌شان آمدند تا با بازیکنان پرسپولیسی عکس یادگاری بگیرند.

* پیام صادقیان، مهدی جعفرپور و امید عالیشاه سه بازیکن پرسپولیس بودند که با حضور در میان هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ داده و با این بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از صرف ناهار سبک راهی اتاق‌هایشان شدند تا به استراحت بپردازند و در ساعت 14 و 30 دقیقه با اتوبوس راهی ورزشگاه یادگار امام شدند. جالب اینجا بود که بازیکنان دو تیم در یک زمان و با اتوبوس‌های مجزا راهی استادیوم شدند.

* هوای امروز تبریز 14 درجه بالای صفر اعلام شده است.

* تعدادی از هواداران با بازیکنان هر دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس عکس یادگاری می‌گرفتند.

* تعدادی از اقوام بابک حاتمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز به هتل محل اقامت پرسپولیس رفتند و با حاتمی دیدار کردند.

* مهدی کیانی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که به دلیل 3 اخطاره بودن در دیدار امروز غایب است امروز به هتل محل اقامت تراکتورسازی رفت و بعد از آن با اتومبیل شخصی‌اش راهی ورزشگاه شد.

تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد