تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ایران و قطر در استادیوم آزادی با برد 2-0 تیم ایران در وقتهای اضافه به پایان رسید.

 

 به گزارش "تک گل"، ملی پوشان ایران در این بازی که حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دیدند نتوانستند به توفیقی برسند تا اینکه در وقت های تلف شده نیمه دوم دیدار دو بار توسط جهانبخش و گوچی به گل رسیدند تا در اولین بازی خود با پیروزی میدان را ترک کنند.

 
هفته اول مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا، پنجشنبه 11/06/95 ساعت 21
ورزشگاه آزادی تهران
داور: کریشانتا پریرا (سری لانکا)      کمک ها: پاریا پریانگا نامال(سریلانکا)، پالیتا هماتونگا(سریلانکا)



تیم ملی ایران:


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتطری، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، اشکان دژاگه(68 وحید امیری)، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی(77 رضا قوچان نژاد) و سردار آزمون(کریم انصاریفرد 83)
سرمربی: کارلوس کی روش

 
تیم ملی قطر:


امین لکومته، عبدالکریم حسن، پدرو کوریا(76 محمد موسی)، یاسر عبدالرحمان، لوییز جونیور، بوعلام خوخی، رودریگو باربوسا تاباتا(70 اکرم حسن عفیف)، کریم بودیاف، حسن الهیدوس، سباستین سوریا و علی اسداله تایمن
سرمربی:خوزه دانیل کارینو

 

اخطار

اشکان دژاگه (34) - پژمان منتطری(88) از ایران


شرح نیمه اول:

تیم ملی ایران در نهایت نتوانست از فرصت های به دست آمد استفاده لازم را ببرد و در نهایت بازی را در نیمه اول با تساوی به اتمام رساند.
بازی با حملات ایران آغاز شد و همانطور که از قبل قابل پیش بینی بود ملی پوشان با حملات حداکثری هواداران توانستند دروازه قطری ها را با تهدید مواجه کنند، هر چند پس از 10 دقیقه ابتدایی قطری ها توانستند کمی خود را پیدا کنند اما بازهم این ایران بود که سوار بر بازی به کار خود ادامه می داد. موقعیت هایی که اغلب آنها از روی شوت های راه دور و یا سانتر از جناحین پدید می امد دروازه حریف ایران را با خطرات جدی روبرو ساخت اما در نهایت هیچ یک از آنها کارگر نیفتاد، البته در این میان قطری ها نیز توانستند در یکی دو فرصت دروازه ایران را  با تهدید مواجه کنند اما زور کافی را برای باز کردن دروازه ایران نداشتند.
در نهایت و در حالی که اعتراض به داور از سوی ایرانی ها به حداکثر خود رسیده بود نیمه اول به اتمام رسید تا دو تیم این نیمه را بدون گل راهی رختکن شوند.


شرح گل ها

ایران 1 قطر 0 (دقیقه 4+90، رضا قوچان نژاد) : در آخرین دقیقه بازی و در حالی که ایرانی ها امیدی به باز کردن دروازه حریف نداشتند اشتباه دروازه بان قطری باعث به وجود آمدن یک موقعیت طلایی برای ایران شد و همکاری انصاری فرد و رضا قوچان نژاد باعث گلزنی گوچی شد.
 

ایران 2 قطر 0 (دقیقه 9+90، علیرضا جهانبخش) : پس از جنجال های به وجود آمده بازیکنان ایران در حمله پایانی خود توانستند حداکثر استفاده را ببرند و غلیرضا جهانبخش با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.



اتفاق ویژه:

درگیری های شدید در این بازی را می توان ویژه ترین اتفاق ممکن دانست، درگیری هایی که پس از گلزنی ایران به اوج رسید و پس از ورود نکونام و سپس مربی حریف جو وجشتناکی را در آزادی به وجود آورد به طوری که تمام عوامل موجود دور زمین به داخل زمین چمن آمدند و به جدا کردن طرفین و خواباندن قائله پرداختند، درگیری هایی که داور این میدان را می توان اصلی ترین عامل آن دانست، داوری که در بازی رفت ایران و کره جنوبی در بازی های مقدماتی جام جهانی گذشته نیز با کی روش درگیر و در نهایت باعث محرومیت او شده بود. وقت کشی قطری ها و بازی های روانی آنها و پس از نوع قضاوت داور سریلانکایی مهمترین علت به وجود آمدن این درگیری شدید بود.

 


بهترین بازیکن

علی رضا جهانبخش و پژمان منتطری را می توان بهترین بازیکن ایران در این دیدار دانست، پژمان در دفاع بی نقص طاهر شد و جهانبخش نیز یکی از اصلی ترین مهره های هجومی ایران محسوب می شد ضمن اینکه می توان از رضا قوچان نژاد و سیدجلال حسینی و بیرانوند نیز نام برد که در انجام وظایف خود موفق بودند. جهانبخش و گوچی در این بازی موفق شدند با گل های خود سه امتیاز شیرین برای ایران به ارمغان بیاورند.



لحطات حساس:


دقیقه 2 – اولین حمله ایران در دقیقه دوم بازی انجام شد اما ضربه سر سردار آزمون قدرت کافی ر ابرای باز کردن دروازه قطر نداست.
دقیقه 3 – یک سانتر دیگر از ملی پوشان ایران و بازهم حمله دیگر ایرانی ها اما این بار لکومته توپ را از روی سر مهاجمان ایران دور کرد و توپ برگشتی را جهانبخش به سوی دروازه قطری ها زد اما این موقعیت نیز از دست رفت.
دقیقه 5 – ضربه ایستگاهی ایران را دژاگه از جناح چپ روی دروازه قزری ها فرستاد اما این توپ نیز با ضربه سر مهاجمان ایران سودی برای کشورمان نداشت.
دقیقه 6 – یک بار دیگر دژاگه از کنار خط دفاعی حریف خود را به محوطه جریمه این تیم رساند اما توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 12 – سباستین سوریا اولین حمله خطرناک قطری ها را موجب شد، فرار و سپس ضربه محکم او از زاویه بسته را بیرانوند مهار کرد.
دقیقه 14 – فرار طارمی از بین مدافعان قطر موقعیت بعدی ایران را به وجود آورد اما لکومته سریع تر از او به توپ رسید و خطر را از روی دروازه خود دور کرد.
دقیقه 17 – پس از  اشتباه حاج صفی در دور کردن توپ، حسن الهیدوس در قسمت چپ دفاعی ایران صاحب توپ شد اما ضربه او را بیرانوند مهار کرد.
دقیقه 18 – ضربه ایستگاهی که نصیب ایران شد را عزت اللهی از پشت محوطه جریمه به سوی دروازه قطر زد اما ضربه آرام او را لکومته مهار کرد.
دقیقه 19 – شوت پشت محوطه جریمه اشکان با اختلاف از کنار دروازه لکومته به بیرون رفت.
دقیقه 23 – پاس زیبای طارمی بین مدافعان قطر به آزمون رسید اما او این توپ را به بدترین شکل از دست داد.
دقیقه 32 – حرکت زیبای جهانبخش موقعیت خوبی را برای او به وجود آورد اما شوت سنگین او در حالیکه می توانست آزمون را صاحب توپ کند از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 35 – ضربه کرنر تاباتا از جناح چپ ایران با واکنش بیرانوند و سپس مدافعان از محوطه خطر ایران دور شد.
دقیقه 43 – پس از اشتباه داور در گرفتن خطا برای ایران موقعیت خوبی نصیب قطری ها شد اما ضربه آنها از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48 – کرنر ارسالی قطری ها روی دروازه ایران ایجاد خطر کرد اما بیرانوند این توپ را نیز از روی سر مهاجمان حریف دور کرد.
دقیقه 52 – ضربه کرنر دژاگه در حالی که توسط دروازه بان قطری از روی خط برگشت داده شد توسط کمک داور به نشانه بیرون رفتن از زمین متوقف شد.
دقیقه 58 – پاس دیدنی جهانبخش در محوطه جریمه به اشکان رسید اما تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت خوبی شد.
دقیقه 60 – حرکت ترکیبی آزمون و طارمی نتیجه برای ایران نداشت تا این موقعیت هم از دست برود.
دقیقه 61 – سانتر جهانبخش روی دروازه قطری ها با واکنش لکومته از روی دروازه این تیم دور شد.
دقیقه 71 – سانتر رضاییان با پرواز آزمون چیزی نمانده بود اولین گل را برایب ایران به وجود بیاورد اما بازهم لکومته این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 73 – ضربه کرنر ارسالی از سوی آندو تیموریان با ضربه سر سیدجلال حسینی با اختلاف کمی از کنار دروازه قطر به بیرون رفت.
دقیقه 88 – موقعیت استثنایی از روی سانتر قوچان نژاد به دست آمد اما ضربه سر انصاری فرد راهی به دروازه حریف نیافت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد