تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 علیرضا منصوریان سرمربی استقلال از همه هواداران این تیم خواست برای دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر، در ورزشگاه آزادی حضور یافته و به حمایت از ملی پوشان بپردازند.



علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال گفت: تیم ملی ایران یک مسابقه مهم و تعیین کننده پیش رو دارد. در اولین گام از این مرحله مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018، ایران مقابل قطر قرار می گیرد و باید دست پر و برنده از زمین خارج شود.

 

تیم ملی ایران در این مسابقه با کسب 3 امتیاز شیرین و ارزشمند می تواند مسیر صعودش به جام جهانی را هموار سازد. او افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، حمایت هواداران حیاتی است و نقش ارزنده آنها در روحیه دادن به تیم ملی، بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

در این بازی، قرمز و آبی مطرح نیست و تنها رنگ مهم، سفید است، یعنی رنگ پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران. من از تمامی هواداران استقلال می خواهم به ورزشگاه آزادی بیایند و حامی تیم ملی باشند. خود من برای حمایت از تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی می روم و از سایر اعضای کادر فنی، کلیه بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات و همه اعضای تیم خواسته ام با رفتن به ورزشگاه آزادی حمایت قاطع خود را از تیم ملی نشان دهند.

 

سرمربی استقلال اظهار داشت: امیدوارم همه صندلی های ورزشگاه ازادی پر شود و شبی به یادمانی در تاریخ فوتبالمان رقم بخورد. دوست دارم تمامی صندلی ها را هواداران سفید پوش، پر کنند و با انرژی که از سکوها به داخل زمین می رسد، شاهد ارایه یک فوتبال زیبا و یک پیروزی قاطع و شیرین باشیم. اطمینان دارم جدا از پر شدن صندلی های ورزشگاه آزادی، میلیونها ایرانی عزیز هم از مقابل تلویزیون، انرژی مثبت و دعای خیر خود را بدرقه راه تیم ملی ایران خواهند کرد و با تلاشهای کادر فنی و بازیکنان و انرژی و دعای 70 میلیون ایرانی، تیم ملی کشورمان قطر را شکست داده و گامی بلند به سوی جام جهانی 2018 بر می دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد