تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ایران موفق شد با دو گل سردار آزمون ، مونته نگرو در دیداری دوستانه شکست دهد.

در این بازی کارلوس کی روش با چند تغییر ملی پوشان ایران را به میدان فرستاد تا آخرین تذابیر تاکتیکی خود را پیش از بازی حساس برابر ازبکستان به آزمایش بگذارد.

 

 

مونته نگرو:


پتکوویچ، ژاوتیچ، ژانکوویچ(63 موگوسا)، توماسویچ(46 باسا)، کوتوویچ، ساویچ(46 استویکوویچ)، ساویسه ویچ، بسیراج(46 ووچینیچ)، شیمیچ، کیلمنتا و جوویچ(73 جورجویچ)
سرمربی: تومباکوویچ

 


تیم ملی ایران:


علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، سعید آقایی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی(73 عزت اله پورقاز)، احسان حاج صفی(38 علی کریمی)، اشکان دژاگه(46 رضا قوچان نژاد)، مهدی ترابی، کریم انصاری فرد(46 میلاد محمدی) و سردار آزمون(66 احسان پهلوان)
سرمربی کارلوس کی روش

 


اخطار:

 

مرتضی پورعلی گنجی(52)،(80) از ایران
 


اخراج:

 

مرتضی پورعلی گنجی(80) از ایران

 

 

 

شرح گل ها :


ایران 1 مونته نگرو 0 (دقیقه 10، سردار آزمون): اولین حرکت مهم این بازی در این لحظه شکل گرفت و ملی پوشان ایران موفق شدند با همکاری یکدیگر دروازه حریف را باز کنند، حرکت رضاییان توپ را به مهدی ترابی رساند او نیز پس از چند گام حرکت با توپ با پاسی هوشمندانه سردار را در موقعیتی ایده آل صاحب توپ کرد و آزمون نیز با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

 

 

گل آزمون؛ مونته نگرو - ایران

 

 

 

 

ایران 1 مونته نگرو 1(دقیقه 32، جووتیچ) : پس از چند حمله خطرناک حریف ایران موفق شد دروازه بیرانوند را باز کند، ارسال از جناح چپ ایران با واکنش خوب بیرانوند از روی دروازه ایران دور شد اما مهاجم مونته نگرویی پس از حفظ توپ با پاسی عرضی کاپیتان تیمشان را صاحب توپ کرد و او نیز از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه ایران را باز کرد.

 

 

گل استفان یووتیچ؛ مونته نگرو - ایران

 

 

ایران 2 مونته نگرو 1(دقیقه 61، سردار آزمون): یک حرکت ترکیبی دیگر از سوی ملی پوشان ایران یک گل دیدنی به همراه داشت و این بار ارسال علی کریمی با ضربه سر رامین رضاییان یک پاس فوق العاده برای سردار مهیا کرد و آزمون نیز با ضربه سری شبرجه ای دروازه مونته نگرو را برای دومین بار باز کرد.

 

 

گل دوم آزمون؛ مونته نگرو - ایران

 

 

 

دقایق حساس:

 


دقیقه 22 - حرکت بازیکنان مونته نگرو در این دقیقه چیزی نمانده بود تا دروازه ایران را با خطر روبرو کند اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 23 - ارسال ضربه ایستگاهی بازیکنان مونته نگرو در شلوغی جلوی دروازه ایران خطرناک بود اما مدافعان ایران این توپ را دور کردند.
دقیقه 24 - ضربه راه دور بازیکن حریف که دروازه ایران را هدف گرفته بود تیرک دروازه را به لرزه درآورد و در برگشت در حالیکه مهاجم مونته نگرو با دروازه بان ایران تک به تک شده بود ضربه محکم خود را به سوی دروازه زد اما بیرانوند به زیبایی موفق شد این توپ خطرناک را مهار کند.

دقیقه 29 - شوت راه دور و زیبای هافبک مونته نگرو با واکنش زیبای بیرانوند مهار شد تتا دروازه ایران باز نشود.
دقیقه 30 - یک حمله دیگر از سوی حریف دروازه ایران را با خطر مواجه کرد اما این توپ نیز راهی به دروازه ایران پیدا نکرئ.
دقیقه 34 - مونته نگرویی ها پس از گل تساوی نیز دست از دروازه ایران بر نمی دارند و این بار در حالی که می توانستند باز هم گلزنی کنند ضربه خود را با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون زدند.
دقیقه 35 - یک حمله دیگر از سوی مونته نگرو و این بار نیز توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 41 - ارسال زیبای دژاگه از روی یک ضربه ایستگاهی باعث تا ملی پوشان ایران پس از مدت ها میل به دروازه حریف کنند و در این لحظه ضربه سر سردار از روی ارسال اشکان تیرک دروازه مونته نگرو را به لرزه درآورد.

دقیقه 45 - شوت فوق العاده دیدنی سعید عزت اللهی از روی یک ضربه ایستگاهی و از فاصله 30 دروازه مونته نگرو را به شدت با خطر مواجه کرد اما واکنش دروازه بان این تیم توپ را راهی کرنر کرد تا یکی از زیباترین گل های سال های اخیر فوتبال ایران به ثمر نرسد.
دقیقه 1+45 - آخرین حمله حریف ایران در این دقیقه بازهم دروازه تیم ملی را با خطر مواجه کرد اما واکنش سریع بیرانوند این توپ را بی خطر کرد.

دقیقه 48 - اولین حمله مهم نیمه دوم در این دقیقه توسط مونته نگرو شکل گرفت و ارسال بازیکنان این تیم در شلوغی جلوی دروازه ایران به بیرانوند رسید.
دقیقه 49 - سردار آزمون در این دقیقه می توانست دومین گل خود و ایران را به ثمر برساند برساند اما گلز حریف خیلی زودتر از او در این موقعیت تک به تک به توپ رسید.
دقیقه 51 - حرکت و نفوذ دیدنی میلاد محمدی با ضربه او ادامه یافت اما این توپ توسط دروازه بان حریف مهار شد.
دقیقه 52 - یک پاس تودر از سوی بازیکنان حریف از بین مدافعان ایران عبور کرد اما پیش از رسیدن مهاجم مونته نگرو بیرانوند موفق شد با سرعت عمل خود به توپ برسد و آن را از محوطه ایران دور کند.
دقیقه 54 - یک نفوذ دیگر از جانج راست ایران موقعیت خوبی برای مونته نگرو به وجود آورد اما این توپ نیز راهی به دروازه ایران نیافت.

دقیقه 55 - حرکت سردار و پاس به بغل او گوچی را پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد اما شوت زیبای گوچی راهی به دروازه حریف نیافت.

دقیقه 69 - حرکت زیبای بازیکنان مونته نگرو با شوت مهاجم این تیم ادامه یافت اما این ضربه خطرناک از کنار دروازه تیم ملی ایران به بیرون رفت.
دقیقه 81 - ضربه ایستگاهی که نصیب حریف شد توسط ووچینیچ نواخته شد اما این شوت خطرناک با اختلاف کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 1+90 - ضربه زیبای مهاجم مونته نگرو با واکنش دیدنی بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 2+90 - فشار بازیکنان تیم حریف یک بار دیگر دروازه ایران را با خطر مواجه کرد اما این بار نیز یک کرنر نصیب آنها شد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد