تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم ملی در آخرین دیدار دوستانه خود در حالی برابر کره جنوبی قرار گرفت که علی کریمی به عنوان دستیار فعالیت می کرد.




به گزارش "تک گل"، پس از جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی خود را برای مسابقات جام ملت های آسیا در کشور استرالیا آماده می کرد و بازگشت علی کریمی به تیم ملی یکی از سورپرایزهای کی‌روش برای هوادران فوتبال بود. کریمی که علیرغم تمایلی که از خود برای حضور در جام جهانی 2014 نشان داده بود در نهایت به جام جهانی برده نشد، همواره حمایت خود از کی‌روش و تیم ملی را با صدای رسا اعلام می‌کرد. همین حمایت باعث شد تا علی کریمی خیلی زود به تیم ملی برگردد؛ این بار در کسوت مربی.


یکی از بازی هایی که علی کریمی در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار فعالیت می کرد دیدار دوستانه ایران در برابر کره جنوبی در تاریخ 27 آبان سال 1393 بود. در آن دیدار تیم ملی موفق شد با تک گل سردار آزمون بازی به سود خود به پایان ببرد.

 
حالا چند سالی از آن پیروزی گذشته و این‌بار جواد نکونام جایگزین علی کریمی روی نیمکت تیم ملی شده تا دستیار کی‌روش در این دیدار حساس باشد.

 

علی کریمی و جواد نکونام بارها در مقابل تیم ملی کره به عنوان بازیکن به میدان رفته‌اند و افتخارات زیادی را کسب کردند. امیدواریم که اولین حضور جوادنکونام با کسوت مربی برای تیم ملی با یک پیروزی شیرین دیگر مقابل کره جنوبی همراه شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد