تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فدراسیون فوتبال کره در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرد که امکان تغییر زمان بازی در هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با ایران را ندارد.




به گزارش "تک گل" ، در حالی که مذاکرات رسمی و با واسطه فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش و همچنین وزارت امور خارجه کشورمان برای تغییر زمان دیدار تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی رسما در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که امکان جابه‌جایی یا تغییر زمان برگزاری دیدار را ندارد.


فدراسیون فوتبال ایران در آخرین مذاکرات رسمی خود با مقامات فوتبال کره در گوام، به کره‌ای‌ها اعلام کرده بود که با توجه به اهمیت شعائر مذهبی و همچنین اصرار فدراسیون فوتبال ایران برای امکان تغییر در زمان دیدار برابر ایران در روز ۲۰ مهرماه، خواستار همراهی کره‌ای‌ها برای تغییر در زمان این دیدار است اما مقامات فدراسیون کره برای هماهنگی با کادر فنی تیم‌شان مهلت خواسته بودند تا ضمن مشورت با کادر فنی تیم ملی‌شان پاسخ رسمی فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کنند.


بر این اساس فدراسیون فوتبال کره امروز رسما در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرده است که امکان تغییر زمان این بازی را ندارد.


فدراسیون فوتبال کره با اشاره به وضعیت سلامت بازیکنانش به جهت برنامه‌ریزی اردویی و همچنین فاصله طولانی تا تهران، عنوان کرده است که نمی‌تواند با درخواست ایران برای تغییر زمان بازی روز ۲۰ مهرماه در ۱۹ مهر موافقت کند.


با توجه به اظهار نظر صریح فدراسیون فوتبال کره، دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در روز ۲۰ مهر قطعی خواهد بود هرچند که پیش از این نیز فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش اعلام کرده بودند علی‌رغم تمام شرایط خاص این روز، آماده برگزاری دیدار با کره در روز تاسوعا هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد