تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 غلام کویتی‌پور، عبدالرضا هلالی و علیزاده از جدی‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) در ورزشگاه آزادی و در عصر روز تاسوعا هستند.



تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز تاسوعا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود و بر این اساس برای انجام مراسم عزاداری در شامگاه تاسوعای حسینی (ع) برنامه‌ریزی ویژه‌ای به انجام رسیده است.

 

فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی را با مداحان و هیات‌های مذهبی مطرح به انجام رسانده و بر این اساس احتمال حضور غلام کویتی‌پور یا عبدالرضا هلالی به عنوان مداح اصلی این مراسم بسیار زیاد است. همچنین علیزاده دیگر مداح اهل بیت (ع) نیز بخشی از اجرای مراسم عزاداری را به عهده خواهد داشت.

 

هم‌چنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است دسته‌های مختلف عزاداران در پیش از انجام بازی با ورود به استادیوم و انجام مراسم عزاداری در پیست دوومیدانی مجموعه آزادی، به انجام عزاداری بپردازند.

 

فدراسیون فوتبال همچنین با فدراسیون کره و سفارت این کشور در تهران نیز هماهنگ کرده که تماشاگران کره‌ای بدون در دست داشتن ابزارهای خاص تشویق فوتبال به استادیوم آزادی بیایند.

 

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) در روز تاسوعا در ورزشگاه آزادی با اجرای یک مجری تلویزیونی همراه خواهد بود.

 

در بیرون از ورزشگاه آزادی نیز قرار است بلندگوها و نمادهای روز تاسوعای حسینی با پخش نوحه به استقبال تماشاگران بروند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد