تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با وجود آنکه چند روزی از مهلت کنفدراسیون آسیا برای معرفی شهرهای میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی می گذرد، فدراسیون فوتبال ایران هنوز ورزشگاه موردنظر را به ای اف سی معرفی نکرده است.



به گزارش "تک گل"، شرایط ورزشگاه آزادی و عملیات نصب صندلی در طبقه دوم این ورزشگاه باعث شده این فدراسیون در معرفی آزادی به عنوان میزبان بازی های مرحله دوم مقدماتی به تردید بیافتد. این در شرایطی است که شهر تبریز نیز به عنوان شهر جایگزین مشکل آماده نشدن چمن ورزشگاه یادگار را دارد و تیم های تبریزی زمین های دیگری را برای حضور در لیگ برتر نشان کرده اند. در این شرایط ورزشگاه نقش جهان نیز به عنوان دیگر ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران فعلا به آمادگی صددرصد نرسیده و این استادیوم هم نمی تواند به عنوان میزبان بازی های تیم ملی معرفی شود اگرچه در فاصله کوتاه این اتفاق رخ خواهد داد و نقش جهان واجد شرایط میزبانی خواهد بود.


از گزینه های فعلی، شاید ورزشگاه امام رضا در مشهد بهترین شرایط را برای میزبانی تیم ملی داشته باشد اما هنوز مشخص نیست که آیا این ورزشگاه مدرن و نوساز می تواند در شهریورماه جاری میزبان بازی ایران و قطر باشد یا نه؟ مسئولان فدراسیون امیدوارند با شتاب گرفتن عملیات صندلی گذاری در ورزشگاه آزادی بتوانند باز هم در خانه همیشگی میزبان رقبای آسیایی باشند. البته آزادی می تواند بدون استفاده از طبقه دوم بازی های ایران را میزبانی کند. بنابر مقررات فیفا تماشاگر مسابقات زیرنظر فیفا باید روی صندلی بنشیند و در صورتی که عملیات صندلی گذاری در طبقه دوم به سرانجام نرسیده باشد فدراسیون ایران حق ندارد در طبقه دوم میزبان تماشاچی باشد.


به گفته یکی از مقامات اجرایی، فدراسیون فوتبال ایران با جمع بندی کامل شرایط فعلی ورزشگاه میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی را به ای اف سی معرفی خواهد کرد. آنها در انتظار پاسخ قطعی شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی درباره تاریخ اتمام پروژه نصب صندلی در ورزشگاه آزادی هستند.


حضور صدهزار نفری در ورزشگاه آزادی همواره از امتیازات برگزاری مسابقه در این استادیوم مشهور است. ورزشگاهی که در آسیا جزو جذاب ترین هاست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد