تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هر چند تیم‌ملی با پیروزی برابر قطر نشان داد که در روز بد هم می‌تواند پیروز شود با این حال نفراتی که سرمربی این تیم برای ترکیب اصلی خود انتخاب کرد، حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است.



به گزارش "تک گل"، تیم‌ملی ایران از زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی آن شده نتایج بسیار خوبی در سطح آسیا کسب کرده است اما بازی شب گذشته ایران برابر قطر و ترکیب تیم‌ملی سوال های زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورد.


هرچند در لیگ ایران بازیکنان آماده ای حضور دارند که هر کدام می توانند در ترکیب ثابت تیم‌ملی قرار بگیرند، کارلوس کی‌روش ترجیح داد از نفراتی در ترکیب خود استفاده کند دور از شرایط بازی بودند.


رامین رضائیان و احسان حاج‌صفی دو بازیکنی هستند که اصلا در شرایط بازی نبودند و کی‌روش ترجیح داد از آنها در پست دفاع چپ و راست تیم‌ملی استفاده کند که این انتخابی بحث برانگیز بود. همچنین آندرانیک تیموریان و مهدی طارمی هم با وجود اینکه برای تیم هایشان در لیگ بازی کرده اند با این حال از کوران بازی ها به دور هستند و اینکه کی‌روش ترجیح داد از آنها در ترکیب اولیه خود استفاده کند، نتیجه منفی از عملکرد این تیم داشت.


در بین بازیکنان لژیونر تیم‌ملی اشکان دژاگه هم هنوز وضعیت مشخصی ندارد و نکته عجیب این بود که کی‌روش از او بازی گرفت و اتفاقا یکی از پرانتقادترین نمایش های خود در سال های اخیر را ارائه داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد