تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سایر بازیکنان اروپایی تیم ملی امروز به تیم ملی ملحق خواهند شد تا ترکیب تیم ملی برای بازی مقابل قطر کامل شود.



تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با پایان هفته چهارم و سفر تیم ملی به ایتالیا آغاز شد. تیم ملی بدون کی‌روش به ایتالیا سفر کرده بود و در این کشور کارلوس کی‌روش به بازیکنان اضافه شد. در اردوی ایتالیا کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و برخی از چهره‌هایی که در تیم های قطری فعالیت دارند به تیم ملی اضافه شدند تا تمرینات تیم ملی در اردوی ایتالیا با تعداد نفرات بیشتری پیگیری شود و تنها غایبان تیم ملی بازیکنان شاغل در روسیه و هلند باشند.


با پایان اردوی 13 روزه تیم ملی در کمپ کاورچینوی ایتالیا، ادامه اردو در ایران و البته با خط خوردن برخی بازیکنان حاضر در اردوی ایتالیا دنبال شده است و امروز پنج بازیکن تیم‌های اروپایی هم با توجه به الزام فیفا و مسابقات تیم‌های ملی در تمامی قاره‌ها، به تیم ملی اضافه خواهند شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین خواهند کرد.


تیم روستوف سعید عزت اللهی و سردار آزمون، ترک گروژنی میلاد محمدی، هیرنفین رضا قوچان‌نژاد و تیم آلکمار علیرضا جهانبخش را برای بازی‌های ملی در اختیار ایران گذاشته‌اند تا تیم ملی با تمام قوا و با تمامی ستاره های خود در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2018 راهی میدان شود.


گفتنی است اولین بازی تیم ملی ایران از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی، روز پنج‌شنبه 11 شهریور ماه از ساعت 21 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و با اطلاعیه فدراسیون فوتبال، تماشای این بازی برای عموم  رایگان اعلام شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد