تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


تیم ملی عراق برای انجام دیدار مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر تایلند به ایران وارد شد. تیم فوتبال عراق کشور ایران را به عنوان کشور ثالث برای برگزاری دیدارهای خانگی خود انتخاب کرده است.



به گزارش "تک گل"، میزبانی کشور عراق به خاطر شرایط ویژه ای که پشت سر می گذارد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تایید قرار نگرفت تا این کشور مجبور شود یک کشور ثالث را برای میزبانی بازی های خود معرفی کند. کشور مورد نظر عراق برای میزبانی مقدماتی جام جهانی ایران بود، که البته این پیشنهاد مورد تایید عربستان قرار نگرفت تا بازی عراق مقابل این کشور در مالزی برگزار شود.

 


سایر دیدارهای تیم ملی عراق به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و این کشور در اولین تجربه خود در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم ملی تایلند خواهد بود و ملی پوشان این کشور امروز برای برگزاری این مسابقه وارد ایران شدند.این در حالی است که در کشور ایران، شرایط منحصربه فردی در خصوص برگزاری بازی ها در ایام ماه محرم ایجاد شده است.


گفتنی است تیم ملی عراق روز سه شنبه بیستم مهرماه از ساعت 14 و ساعاتی پیش از دیدار ایران برابر کره جنوبی در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم ملی فوتبال تایلند خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد