تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با توجه به نمایش مهدی طارمی در بازی با قطر به عنوان بال چپ این احتمال وجود دارد وحید امیری در بازی با چین جای او را بگیرد. بال چپ سرعتی که یکی از خصوصیت های بازی اش زدن به داخل و باز کردن دروازه حریف است.



به گزارش "تک گل"، وحید امیری پیش از بازی با چین دیدگاه های خود را این چنین آغاز کرد:« تا پیش از اینکه مسابقات آغاز شود، همه فکر می کردند چین حریف دست و پا بسته ای است اما بازی با کره جنوبی نشان داد چین یها تیم خطرناکی هستند. آنها در سال های اخیر به فوتبالشان خیلی بها داده اند و با وجود اینکه جمعیت بسیار زیادی دارند اما در مدیریت کلان کشورشان سرمایه گذاری زیادی در فوتبال انجام داده اند. انتظار داریم بازی سختی برابر چین داشته باشیم. آنها در مقابل کره جنوبی نشان دادند تیم سرسختی هستند و تا دقیقه 90برای رسیدن به نتیجه تلاش کردند و چه بسا اگر بازی ادامه پیدا می کرد آنها به تساوی یا حتی برد می رسیدند. به هر حال در جلساتی که در این چند روز داشته ایم به شناخت خوبی از حریف دست پیدا کرده ایم . باید در زمین تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم. همانطور که خدا وعده داده بعد از هر سختی، آسانی است و می دانیم سختی کشیدن های این روزها سرانجام ما را به آرامش می رساند. امیدوارم با کمک خدا با وجود مشکلات و کمبودها بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم.»


امیری با قدردانی از مسوولان فدراسیون فوتبال در تهیه پرواز چارتر ادامه داد:« این موضوع کمک خوبی به تیم ملی بود و تیم ملی توانست راحت تر این مسیر طولانی را طی کند. مربیان تیم ملی هم برای اینکه وضعیت خواب بازیکنان با کمترین مشکل روبه رو شود تمهیداتی اندیشیدند تا به محض رسیدن به چین شرایط خوبی پیدا کنیم. در این دو روز هم تمرینات خوبی داشته ایم و ان شاءالله همه دست به دست هم می دهیم تا بتوانیم این گام را به سلامتی بگذارنیم. باید این را هم بدانیم تیم ملی حتی در بازی های خارج از خانه نیز به حمایت و اتحاد ملی نیاز دارد و این طور نیست که فقط در بازی های خانگی نیاز به حمایت داشته باشیم.»


بال چپ تیم ملی اشاره ای هم به بازی با قطر داشت و گفت:« به نظرم همیشه در گام اول مهمترین موضوع کسب سه امتیاز است. تیم ها در بازی اول به دنبال محک زدن هم هستند. خوشبختانه با دعای مردم و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم سه امتیاز اول را تقدیم هواداران کنیم. اگر تیمی می خواهد به جام جهانی صعود کند، مهمترین موضوع این است که بتواند تمام امتیازهای خانگی را کسب کند. مردم پنج شنبه گذشته سنگ تمام گذاشتند. همیشه یادم است وقتی تیم ملی بازی های مهمی دارد، تماشاگران ورزشگاه را پر می کنند. چهار سال قبل هم در بازی با لبنان و کره جنوبی هم همین شرایط را داشتیم اما برای خودم اولین بار بود که چنین موضوعی را از نزدیک می دیدم. حدود  یک ساعت و 30 دقیقه قبل از بازی که با اتوبوس قصد ورود به ورزشگاه را داشتیم، جمعیت فراوانی را دیدیم که پشت در ورزشگاه هستند و حتی با اسکورت نزدیک بیست دقیقه در ترافیک ماندیم. باید به آنها به خاطر این حمایتشان دست مریزاد بگویم. آنها از دقیقه اول تا آخر بازی جو سختی را برای حریف ایجاد کرده بودند و کمک زیادی به ما داشتند.»

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد