تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


بنا بر اعلام هواشناسی کشور چین دیدار حساس این تیم با ایران که عصر فردا در ورزشگاه شن یانگ برگزار خواهد شد زیر بارش شدید باران خواهد بود.



به گزارش "تک گل"،  کادر فنی چین با کسب اطلاع از این موضوع در دو روز گذشته تدابیر جالبی برای آشنایی بیشتر بازیکنان با شرایط زمین لغزنده هنگام بازی اندیشید که به سوژه اصلی رسانه های خبری این کشور تبدیل شد.


 به نوشته سایت چاینادیلی گائو هانگ بو سرمربی چین برای این که شاگردانش را برای بازی در بارش شدید باران آماده کند با هماهنگی مسئولان ورزشگاه شن یانگ در لحظاتی برای شاگردانش تمرین گذاشت که سیستم آبیاری ورزشگاه فعال شده و شرایطی همچون بارش باران را در این مکان ایجاد کرده بود.



 سایت چاینادیلی در گزارش خود از این اتفاق نوشت:« ملی پوشان چین نزدیک به90 دقیقه در زمین خیس ورزشگاه به تمرین پرداختند تا خود را برای زمان بازی با ایران که زیر بارش شدید باران خواهد بود، آماده کنند.در این تمرین هانگ بو با باز گذاشتن سیستم آبیاری زمین ورزشگاه بارانی مصنوعی ایجاد کرد که جالب توجه بود». این درحالی بود که بازیکنان ایران چند کیلومتر آن طرف تر از ورزشگاه اصلی در زمین چمن دیگری که مسئولان میزبان تدارک دیده بودند در شرایطی کاملا عادی و هوای ابری به تمرین و کار با توپ پرداختند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد