تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد کسب یک امیاز از بازی با چین نتیجه خوبی است.




به گزارش "تک گل"، کارلوس کی روش در پایان بازی با چین ابراز امیدواری کرد که هر 2 تیم به جام جهانی صعود کنند.

 


چین دفاعی بازی کرد

 

در درجه اول می خواهم به تیم ملی چین به خاطر این بازی تبریک بگویم. البته در این بازی شاهد دو نوع سبک بازی بودیم. ما سعی کردیم تهاجمی بازی کنیم و چین بیشتر روی مسائل دفاعی و ضدحملات تاکید داشت.


با احساس غربیگی به ایران برمی گردیم

 

با احساس غریبی به ایران بر می گردیم و این احساس این است که می توانستیم پیروز این باشیم چون حاکمیت بیشتری داشتیم و موقعیت بیشتری برای گلزنی به وجود آوردیم ولی این اتفاق نیفتاد. نمی توانم بگویم کاملا راضی بودیم اما با نمایشی که از چین دیدم مطمئنا بازی برای دیگر رقبا در اینجا سخت خواهد بود.

 

یک امتیاز خوب است


در کل با یک امتیاز رفتن هم از اینجا خوب است اما ما تیمی بودیم که به برد نزدیکتر بودیم و حاکمیت بیشتری داشتیم. همچنین می خواهم از تماشاگران فوق العاده چینی هم تشکر کنم که فضای فوق العاده ای را برای من و بازیکنانم به وجود آوردند. آنها عالی بودند.

 

شماره 9 چین ما را اذیت کرد


این بازیکن در طول بازی دردسرهای زیادی ایجاد کرد و به ویژه دو دفاع آخر ما اجبار داشتند با تمرکز خوبی بازی کنند چون او نمایش خوبی ارائه کرد.
تیم های مدعی برابر چین به مشکل می خورند
همانطور که امشب دیدیم بازی‌ها بسیار به هم نزدیک است. دیدید که کره جنوبی و سوریه هم به تساوی صفر بر صفر رسیدند. سرمربی تیم ملی چین به لحاظ سازماندهی تیم خوبی را درست کرده است و فکر می کنم قطر، کره جنوبی و ازبکستان مقابل چین و به ویژه در خانه مشکل خواهند داشت.

 

نتوانستیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم


متاسفانه اشکان دژاگه نتوانست بعد از مصدومیت برای این بازی ریکاوری داشته باشد اما به جای او مسعود شجاعی را به زمین آوردیم که یک هافبک نفوذی است. در دفاع چپ هم از میلاد محمدی استفاده کردیم که بازیکنی هجومی است و سرعت بازیش با تیم چین تطبیق داشت و این کار را نیز انجام داد. سومین تغییرمان هم وحید امیری بود چون نیاز داشتیم در بال چپ سرعت بیشتری داشته باشیم. در نهایت سفر خستگی طولانی به چین در بازی امروز منعکس شد و نتوانستیم در ضربات آخر از فرصت‌ها استفاده کنیم و بعد از 15 یا 20 بازی به گل نرسیدیم.


آرزوی موفقیت برای چین

 
برای کشور بزرگ و غنی از فرهنگ چین آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این کشور دوشادوش ایران به جام جهانی صعود کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد