تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ملی سوریه و ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.



تیم های ملی فوتبال سوریه و ایران در چارچوب هفته پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در آسیا و از گروه اول رقابت ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید.

مقدماتی جام جهانی 2018 در آسیا
سوریه - ایران
سه شنبه 25 آبان 1395
داور: علی صباح از عراق
ترکیب دو تیم

ایران:
سوشا مکانی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، اشکان دژاگه، علیرضاجهانبخش و کریم انصاری‌فرد

سوریه:
ابراهیم عالمه، احمد الصالح، عمرو میدانی، علاء الشبلی، مؤید عجان، خالد المبیض، تامر الحاج محمد، المواس، عمرو جنیات،عمر خریبین، سنحاریب ملکی
نیمه اول

دیدار دو تیم در حالی آغاز شد که شرایط جوی نامساعد و وضعیت بد چمن بازی باعث شده بود که ساعت برگزاری بازی دو بار دستخوش تغییر شود.

چمن بد ورزشگاه که بیشتر شبیه باتلاق بود، اجازه برگزاری یک بازی باکیفیت را به دو تیم نداد و در اوایل نیمه اول شاهد چرخش بی هدف توپ در میانه میدان بودیم.

در دقیقه 13 بازی، روی یک ارسال به سمت دروازه ایران و خروج نه چندان مطمئن سوشا مکانی، سوری ها می توانستند به گل برسند که ضربه بازیکن این تیم با سر راهی به دروازه نداشت  و با اختلافبه بیرون رفت.

در ادامه بازی، شاگردان  کی روش توپ و میدان را در اختیار گرفته و حملاتی را روی دروازه تیم سوریه طراحی کردند. در دقیقه 34 کریم انصاری فرد می توانست دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کند ولی زمین نامناسب و دخالت مدافع سوری این موقعیت را از وی گرفت. در دقیقه 37 نیز در شرایطی مشابه تیم ملی ایران صاحب موقعیت گل شد ولی این موقعیت نیز به راحتی از دست رفت.

در دقایق پایانی نیمه نیز شاهد درگیری بین بازیکنان دو تیم بودیم که با دخالت داور ختم به خیر شد و سرانجام با به صدا در آمدن سوت داور، بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی 0-0 به پایان رسید.
نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم سوریه ای ها می توانستند دروازه ایران را باز کنند ولی سوشا مکانی در دقیقه 47 به خوبی موقعیت تک به تک را از مهاجم حریف گرفت. در ادامه این این نیمه برتری ایران نسبت به تیم حریف کاملا محسوس بود و رضا قوچان نژاد در دقیقه 70 دروازه سوریه را نیز باز کرد اما گل وی توسط داور بازی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

سوری ها در دقیقه 75 صاحب یک ضربه آزاد شدند که ضربه بازیکن آنها از کنار دروازه راهی اوت شد. در ده دقیقه پایانی بازی شاهد ارائه یک بازی تاخیری از جانب بازیکنان تیم سوریه بودیم که قصد داشتند با تلف کردن وقت بازی، با نتیجه مساوی بدون گل که یک نتیجه ایده آل برایشان به شمار می رود کار را به اتمام برسانند.

یک سانتر از سمت راست و ضربه سر جهانبخش در دقیقه 87 می رفت که دروازه سوریه را باز کند اما این ضربه با اختلافی ناچیز راهی اوت شد تا بهترین موقعیت شاگردان کی روش در این دیدار از دست برود.

در نهایت سوری ها به هدف خود رسیدند و داور بازی با به صدا درآمدن سوت پایان، نتیجه صفر - صفر را به عنوان نتیجه نهایی این دیدار اعلام کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد