تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با برگزاری اولین جلسه تمرین تیم ملی لیست نهایی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی مشخص شدند.




به گزارش "تک گل"، در حالیکه پیش از این قرار بود لیست نهایی تیم ملی تا ساعات پایانی جمعه شب اعلام شود اما کیروش و دستیارانش هنوز نتوانستند برای انتخاب لیست نهایی تیم ملی به اجماع برسند.


در حالیکه کمتر از سه ساعت برگزاری اولین جلسه تیم ملی باقی مانده تعدادی از خط خوردگان تیم ملی به صورت غیر رسمی مشخص شده اند، اما هنوز لیست 23 نفره نهایی و قطعی تیم ملی اعلام نشده است. کارلوس کیروش و دستیارانش باید از میان لیست زیر فهرست نهایی خود را انتخاب کنند:



دروازه‌بان‌ها:
علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، علیرضا حقیقی
رشید مظاهری تنها دروازه بانی است که با تصمیم کیروش از لیست دروازه بان های تیم ملی خط خورده است و سه دروازه بان دیگر این شانس را دارند تا برای حضور در ترکیب تیم ملی به رقابت بپردازند.

 

مدافعان:
سید جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، محمد طیبی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، وریا غفوری، سعید آقایی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز.
محمد طیبی و عزت الله پورقاز از لیست اولیه کیروش خط خوردند تا محمد انصاری به عنوان شگفتی این لیست برای دیدار برابر قطر و چین انتخاب شود. البته در خط دفاع هنوز تکلیف میلاد محمدی مشخص نیست و پس از بازگشت لژیونرهای از مسابقات اروپایی حضور میلاد محمدی در فهرست نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد.

هافبکهای دفاعی:
آندرانیک تیموریان، کمال کامیابی نیا، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی.
کمال کامیابی نیا که در چهار هفته ابتدایی لیگ عملکرد قابل قبولی با پیراهن پرسپولیس داشت با نظر کیروش از لیست تیم ملی خط خورد تا سرمربی تیم ملی همچنان به مهره های قدیمی خود تکیه کند. تیموریان کاپیتان اول تیم ملی به شمار می رود و ابراهیمی و عزت اللهی نیز از جمله بازیکنانی هستند که در دیدارهای گذشته سرمربی تیم ملی اعتقاد ویژه ای به آنها داشته است.

 
هافبکهای تهاجمی و وینگر:
داریوش شجاعیان،مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، رحیم زهیوی، وحید امیری، احسان پهلوان، سروش رفیعی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی
مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، داریوش شجاعیان و وحید امیری در لیست نهایی کادر فنی تیم ملی حضور دارند که نیمی از این بازیکنان از لژیونرهای فوتبال ایران به شمار می روند. تیم ملی در این منطقه از زمین بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و مطمئنا کی روش برای انتخاب دو بازیکن اصلی خود در دو سمت مختلف از زمین وظیفه دشواری خواهد داشت.


مهاجمان:
مهدی طارمی، کریم انصاری فر، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون.
چهار بازیکن آماده که کیفیت بسیار بالایی دارند در خط حمله تیم ملی حضور دارند تا تیم ملی احتمالا با استفاده از دو مهاجم مرکزی در دیدارهای پیش رو به میدان برود.


 
لیست تیم ملی برای بازی قطر:

دروازه بان:
علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری
مدافعان:
سید جلال حسینی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، سعید آقایی، احسان حاج صفی، مرتضی پور علی گنجی، وریا غفوری، محمد انصاری
بازیکنان میانی:
آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی.
خط جلو :
مهدی طارمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، شجاعیان، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فر و مسعود شجاعی.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد