تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اسامی تیم ملی برای برپایی اردوی تیم ملی فردا شب بعد از بازی های لیگ برتر اعلام می شود.



به گزارش "تک گل"، این بار هم حضور بازیکنان پرسپولیس در لیست تیم ملی پر رنگ تر از استقلال است به خصوص که چند بازیکنی که همواره در لیست کی روش حضور داشتند از نفت تهران به پرسپولیس آمده اند. علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و وحید امیری. البته در دوران حضور این بازیکنان در تیم نفت تهران باز هم تعداد بازیکنانی که از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت می شدند قابل اشاره بود.


اما برخی از استقلالی هایی که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشتند در هفته های اخیر لیگ برتر ارایه گر بازی ضعیفی بودند! و به همین خاطر استقلال از 9 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کرد! با این حال کی روش قصد دارد بازیکنان مورد اشاره را در اردوی تیم ملی در ایتالیا بار دیگر محک بزند و بعد از تست نهایی در مورد آتی آنها تصمیم بگیرد.


 همان طور که پیش تر هم اشاره شده بود اردوی ایتالیا آخرین اردوی تیم ملی پیش از آغاز بازی های مقدماتی جام جهانی خواهد بود و کی روش تصمیم گرفته در این اردو همه بازیکنان مد نظر خود را ببیند و بعد لیست خود را نهایی کند.


در اردوی ایتالیا نیز دو بازی با تیم های دسته دومی تدارک دیده شده که در این بازی ها کی روش به همه نفرات بازی خواهد داد.


بعد از نهایی شدن لیست احتمال دعوت از بازیکنان جدید بسیار کمرنگ خواهد بود مگر اینکه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی مصدوم شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد