تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 لواندوفسکی جدا از قابلیت های فردی، بخشی از  موفقیت خود را مرهون لطف «آنا استاخورچکا» همسرش می‌داند. “آنا”خود یک کارشناس امور تغذیه است و بهترین توصیه‌ها و برنامه‌های غذایی را به شریک زندگی‌اش می‌دهد.



*توصیه‌های ارزشمند همسر آینده:  این خانم همچنین در دانشگاه‌ دوره‌های پیشرفته بدنسازی را گذرانده است. “استاخورچکا” که خود در سال ۲۰۰۸ به عنوان عضو تیم ملی کاراته بانوان لهستان، به مدال برنز جام جهانی رسید، در مسابقات جام جهانی کاراته نیز سوم شد. او اطلاعات و تجربیات ورزشی که خود کسب کرده، به روبرت منتقل کرده است.

این خانم می‌گوید: واقعا از موفقیت‌ روز‌افزون روبرت خوشحالم. او  روز به روز موقعیت و جایگاهی بهتر در فوتبال کسب می‌کند. خوشحالم با توصیه‌هایی که به او کردم، مسیر بهتری را برای رسیدن به موفقیت طی کرده است.

 روبرت لواندوفسکی از این موهبت بزرگ برخوردار بوده که در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمده و رشد کرده است.

او در واقع وقتی ۶ سال قبل از لژیا ورشو کنار گذاشته شد،‌ زیر نظر پدر و مادرش که هر ۲ معلم ورزش بوده‌اند، سعی کرد ضعف‌های جسمانی خود را به دقت برطرف کند.

پدرش که قهرمان جودو و فوتبال بود،‌ با استفاده از یکسری فنون آماده‌سازی خاص قهرمانان ‌به او سرعت بیشتر و چابکی را آموخت. مادرش نیز به عنوان قهرمان والیبال اسبق لهستان، نیز آموزش سرعت و تیزهوشی داد.

با این حمایت‌ها پدر و مادرش خوب می‌دانستند که فرزند‌شان چه علاقه‌ای به فوتبال دارد و به همین دلیل کمکش کردند تا گام‌هایی برای پیشرفت بردارد.

 البته پدرش زمانی که او هنوز کم سن بود، ‌درگذشت. روبرت می‌‌گوید: متاسفانه پدرم اکنون حضور ندارد که از نزدیک نتیجه تلاش‌هایش را در مورد من ببیند. البته من فکر می‌کنم روح او حی و حاضر است و مرا می‌بیند و به وجودم افتخار می‌کند.

او ادامه می‌دهد: متاسفانه او اولین بازی که به عنوان بازیکن حرفه‌ای فوتبال انجام دادم، را نتوانست ببیند. اما من تمام گل‌های که زده‌ام را برای شادی روح‌اش،‌ به پدرم هدیه کرده‌ام. بر این اساس ۴ گلی هم که به رئال زدم، به او هدیه کردم که همواره خواهان موفقیتم است.

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

تصاویر عروسی لواندوفسکی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد