تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بايرن مونيخ در ديداري خانگي توانست مقابل بايرلورکوزن به پيروزي 1-0 دست پيدا کند.



همان طور که پپ گواردیولا پیش بینی کرده بود، تیمش دیدار آسانی نداشت اما در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز، برتری 7 امتیازی شان در صدر جدول را حفظ کنند.

امشب آلیانس آرنا شاهد صحنه غیرمعمولی بود. تیم میهمان بازی را هجومی آغاز کرد و در پانزده دقیقه اول برتری کاملا محسوسی داشت و نبض بازی را در دست گرفته بود. حتی در همان ابتدای کار کریم بالعربی با مانوئل نویر تک به تک شد اما بایرنی‌ها خوش‌شانس بودند که این توپ راهی به درون دروازه نیافت.

شاگردان گواردیولا با گذشت کمتر از نیمی از نیمه اول رفته رفته خودشان را در زمین پیدا کردند با این حال در ایجاد خطر جدی روی دروازه حریف موفق نبودند. آنها از دقیقه 30 به فشار خود افزودند ولی دفاع لورکوزن بسیار خوب و منسجم عمل می‌کرد و لازم نبود راجر اشمیت از این بابت به خود نگرانی راه بدهد. چهل و پنج دقیقه اول بدون گذشتن توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید.


نیمه دوم باواریایی‌ها با اطمینان و تسلط بیشتری بازی را آغاز کردند. فقط پنج دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که فرانک ریبری روی پاسی که ژابی آلونسو با ضربه سر برایش مهیا کرد، توپ را به تور دروازه لورکوزن چسباند. بعد از هفت دقیقه که لورکوزنی‌ها هنوز در شوک به سر می‌بردند، چیزی نمانده بود که توماس مولر فاصله را به دو گل برساند، اما شانس با تیم میهمان یار بود و این موقعیت به گل تبدیل نشد.


شاگردان راجر اشمیت طبیعتا میل به جبران گل خورده داشتند اما بایرنی‌های باتجربه و نامدار با جدیت و تمرکز بالا میدان‌داری می‌کردند تا تیم حریف نتواند صاحب موقعیت شود.


این روند تا دقیقه نود ادامه داشت و در نهایت بایرن با تک گلی که ریبری دقیقه 51 وارد دروازه حریف کرد، به سه امتیاز بازی دست یافت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد