تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا که در دو هفته اخیر رقابت های لالیگا با تساوی مقابل ویارئال و شکست در ال کلاسیکو، 5 امتیاز از دست داده، امشب نیز جدال سختی در زمین سوسیداد داشت که در 6 بازی اخیر خود از سال 2011 تاکنون در آن موفق به کسب پیروزی نشده بود. سوسیداد بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه '5 شاگردان انریکه غافلگیر شدند؛ ارسال پریتو از سمت راست با ضربه سر مواج و زیبای اویارزابال به کنج بالای دروازه رفت.



بعد از این گل، بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما دفاع منسجم شاگردان اوزه بیو اجازه نفوذ به آنها نمی داد و در این میان فرصت های معدودی که به دست می آوردند، با واکنش های خوب رولی و بی دقتی مهاجمان بارسا راهی به دروازه پیدا نمی کردند. در آخرین لحظات نیمه نخست هم سوسیداد ضد حمله خطرناکی ترتیب داد که در نهایت ضربه دلا بیا از داخل محوطه چندان خوب نبود و این فرصت خوب از دست رفت تا نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسد. ضمن اینکه آردا توران با دریافت کارت زرد، بازی بعدی تیمش را از دست داد.

با آغاز نیمه دوم، انریکه دست به تعویض زد و اینیستا به جای رافینیا به میدان آمد. با حضور این هافبک با تجربه و خلاق، فشار حملات بارسا افزایش یافت اما باز هم نتیجه بدون تغییر بود تا اینکه در دقیقه '60 دومین تعویض هم صورت گرفت و آردا جای خود را به آلبا داد. دقیقه '63 ضربه ایستگاهی خطرناک نیمار از پشت محوطه با واکنش رولی به دیوار کناری دروازه برخورد کرد اما داور کرنری اعلام نکرد. در دقیقه '73 مسی روی پاس پیکه در داخل محوطه، در موقعیت تک به تک و مقابل دروازه بان قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او را رولی به خوبی مهار کرد.

در نهایت، سوسیداد به خوبی موفق شد نتیجه را حفظ کرده و روند ناکامی های بارسا در آنوئتا را دنباله دار تر کند و به این ترتیب اتلتیکو مادرید و رئال مادرید خود را به 3 و 4 امتیازی بارسلونا در صدر جدول رساندند تا هفته های باقی مانده حساس تر از پیش شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد