تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دیدار تیم های خیخون و بارسلونا لحظاتی پیش با نتیجه 5-0 به سود بارسا خاتمه یافت تا آبی اناری ها در روزی که مسی را در اختیار نداشتند، به لطف درخشش نیمار و سرجی روبرتو، به راحتی بر حریف خود غلبه کنند.



به گزارش "تک گل"، بارسلونا پس از تساوی 1-1 خانگی برابر اتلتیکو که به قیمت از دست دادن مسی برای این تیم تمام شد، به قصد کسب پیروزی به زمین خیخون آمده بود.

خیخون نیز که دو بازی قبلی خانگی خود را پیروز شده بود، به این چشم داشت که بارسا روز خوب خود را تجربه نکند و بتواند حداقل یک امتیاز از این دیدار کسب کند.

 

بازی با حملات بارسا و دفاع فشرده خیخون شروع شد و تا دقیقه 20 به ندرت شاهد موقعیتی جدی از دو تیم بودیم. خیخون یکی دو حمله نصفه و نیمه داشت و بارسا نیز با وجود اینکه تا بیرون محوطه جریمه خیخون به خوبی جلو می آمد، در خلق موقعیت جدی ناکام می ماند.



سرانجام قفل دروازه خیخون دقیقه 29 باز شد. اشتباه در دفع توپ باعث شد آردا با یک پاس بلند عمقی، سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داده و این بازیکن با دریبل دروازه بان موفق شد توپ را وارد دروازه کرده و بارسا را 1-0 پیش بیندازد.

 
سه دقیقه بعد آبی اناری ها گل دیگری به ثمر رساندند. پاس به راست عالی نیمار به سرجی روبرتو رسید و او نیز با یک سانتر تند و تیز، رافینیا را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا ضربه سر این بازیکن برزیلی، گل دوم بارسا را رقم بزند.

 
خیخون پس از دریافت این دو گل، یکی دو موقعیت خوب گلزنی کسب کرد اما در نهایت نیمه اول این بازی با همان دو گل به سود بارسا به اتمام رسید.

 

نیمه دوم بازی روند متعادل تری به خود گرفت و بارسا بیشتر سعی در کنترل توپ و میدان را داشت. خیخونی ها از سمت چپ اصرار به نفوذ به دفاع بارسلونا داشتند اما هوشیاری پیکه و سرجی روبرتو مانع بزرگی برای این مهم بود. رودریگز در یک صحنه با گذر از سد پیکه، می توانست تراشتگن را مغلوب کند اما گلر بارسا توپ را روانه کرنر کرد.

 

بارسلونا پس از چند حمله خیخون، دقیقه 65 به گل سوم دست یافت اما داور آن را آفساید اعلام کرد. کاشته نیمار روی سر پیکه فرود آمد و او نیز توپ را برای متیو کاشت. شوت متیو وارد دروازه شد اما کمک داور گل را به دلیل آفساید پیکه مردود اعلام کرد.

 

کار خیخون برای کم کردن فاصله دقیقه 75 با اخراج لورا سخت تر شد و بارسلونا به طور کامل حاکمیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و دیگر از حملات خیخون خبری نشد.

 
بارسا دقیقه 81 به گل سوم خود نیز دست یافت و این بار زننده گل نیمار بود. حرکت از خود او شروع شد. سرجی روبرتو با سانتر خود از راست، پاکو آلکاسر را که به جای سوارز وارد زمین شده بود، در دهانه دروازه صاحب توپ کرد اما شوت او به تیر افقی برخورد کرد و روبروی نیمار افتاد. نیمار نیز با سینه دروازه بان را دریبل کرد و گل سوم بارسا را به ثبت رساند.

 

دقیقه 84 نوبت به آردا رسید تا گلزنی کند. بازهم سانتر دقیق سرجی روبرتو که این بار با ضربه سر عالی آدا به تور دروازه خیخون نشست تا بارسا 4-0 پیش بیفتد. این پایان کار نبود چون دقیقه 89 نیمار روی پاس دنیس سوارز موفق شد با یک شوت دقیق توپ را از زیر پاهای دروازه بان خیخون عبور داده و حساب کار را 5-0 کند؛ نتیجه ای که تا پایان بازی باقی ماند و بارسا با این سه امتیاز موقتا به دلیل تفاضل گل برتر نسبت به رئال به صدر جدول صعود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد