تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا با پیروزی 2-0 مقابل بتیس، بار دیگر بالاتر از اتلتیکو و رئال، در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.



 شاگردان لوئیز انریکه که می دانستند اجازه اشتباه ندارند، در این دیدار تلاش زیادی برای باز کردن دروازه بتیس انجام دادند و با زدن دو گل در نیمه دوم، به سه امتیاز حساس این دیدار رسیدند.

بازی با برتری آبی و اناری ها در مالکیت توپ آغاز شد اما اولین موقعیت خطرناک بازی را تیم میزبان روی یک ضدحمله ایجاد کرد. روی همکاری خوب خواکین و روبن کاسترو بود که بتیس صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما حضور به موقع خاویر ماسکرانو، دروازه بارسا را نجات داد.

 
برتری بارسا ادامه داشت و بازیکنان این تیم کاملا بر بازی تسلط داشتند اما دفاع فشرده و منسجم بتیس، اجازه نزدیک شدن به دروازه را به ستاره های این تیم نمی داد. تا اینکه در دقیقه 35، اشتباه هایکو وسترمن، شرایط را برای شاگردان لوئیز انریکه راحت تر کرد. این مدافع آلمانی که یک کارت زرد داشت، با خطا روی راکیتیچ، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

 
برتری بارسایی ها ادامه پیدا کرد اما علی رغم یک بازیکن بیشتر، نتوانستند در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت ویژه ای روی دروازه بتیس ایجاد کنند و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 
نیمه دوم را هم بارسا هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48، سوارز می توانست روی پاس عالی نیمار به گل برسد اما ضربه بد او، به بیرون رفت. با این وجود، سرانجام در دقیقه 50، ایوان راکیتیچ قفل دروازه بتیس را شکست.

یک ارسال خوب از لیونل مسی به پشت مدافعان حریف، با اشتباه مدافع بتیس و خروج اشتباه آنتونیو آدان به راکیتیچ رسید و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.


بعد از این گل هم برتری بارسا ادامه داشت و بازیکنان این تیم موقعیت های خوبی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 81 به گل برتری رسیدند. این بار هم مسی بود که با یک پاس در عمق، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم به راحتی آدان را مغلوب کرد.


در دقایق پایانی بازیکنان بتیس تا اندازه ای از لاک دفاعی خارج شدند اما تلاش آنها نتیجه ای نداشت و بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد