تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، بارسلونا برای حفظ فاصله 8 امتیازی خود با تیم دوم جدول، به خانه ایبار رفت تا با پیروزی مقابل این تیم خیال خود را از بابت صدرنشینی مقتدرانه در لالیگا راحت کند.



نکته جالب توجه ترکیب بارسلونا، جایگزینی مونیر به جای نیمار 5 کارته بود که باعث شده بود در این دیدار مثلث مخوف MSN را در خط حمله شاگردان انریکه، شاهد نباشیم. بارسلونا مطابق انتظار بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه هشتم موفق شد روی حرکت هماهنگ لوئیس سوارس و سانتر کوتاه او برای منیر، دروازه ایبار را باز کند تا نشان دهد باز هم بعد از ظهر آسانی را پیش رو خواهد داشت.

بازی پس از گل بارسلونا تا حدی به تعادل کشیده شد و بازیکنان ایبار روی چند صحنه توانستند خطرات نصفه و نیمه ای روی دروازه بارسلونا پایه ریزی کنند هر چند هیچ کدام از حملات آن ها نتوانست خطر صد در صدی به وجود بیاورد.

در دقیقه 32 بارسلونا می توانست روی حرکت خوب مسی صاحب موقعیت گلزنی شود، اما مونیر در لحظه آخر نتوانست پاس نهایی را برای سوارس ارسال کند تا فرصتی ایده آل برای بارسلونا از دست برود. در دقیقه 41 بار دیگر نوبت به نبوغ لیونل مسی رسید و این مهاجم آرژانتینی روی حرکتی تماشایی توانست با جا گذاشتن دو مدافع ایبار، با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل دوم را برای بارسلونا به ثمر برساند.
در ادامه تلاش دو تیم در نیمه اول سرانجامی نداشت تا بازی با همان دو گل مونیر و مسی به سود بارسلونا در این نیمه خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز با حملات بارسلونا آغاز شد. آن ها می تواسنتند در همان شروع نیمه دوم و در دقیقه 52 روی حرکت زیبای لوئیس سوارس و پاس او برای لیونل مسی، حساب کار را 3-0 کنند اما کنترل مسی در لحظات آخر باعث شد تا توپ از زیر پای او خارج شود.

بازی در ادامه نیمه دوم کمی آرام تر دنبال شد و بازیکنان بارسلونا که پیروزی را به طور کامل در اختیار داشتند، سعی کردند تا با کنترل هر چه بیشتر بازی به ذخیره انرژی خود در ادامه فصل بپردازند. بازیکنان ایبار نیز از قدرت لازم برای فشار آوردن روی دروازه بارسلونا برخوردار نبودند.

در حالی که بازی شرایط آرامی را سپری می کرد در دقیقه 74، بارسلونا روی خطای هند رامیس، مدافع ایبار، درون محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار لیونل مسی بر خلاف دیدار گذشته پشت توپ قرار گرفت و بالاخره توانست طلسم پنالتی های گل نشده بارسلونا را بشکند. مهاجم آرژانتینی توانست توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان ایبار وارد دروازه کند تا بارسلونا با نتیجه 3-0 از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه دیدار نوبت به لوئیس سوارس رسید تا بیست و ششمین گل خود در فصل جاری را وارد دروازه ایبار کند. حرکت زیبای مهاجم اروگوئه ای با از پیش رو برداشتن کاپا، مدافع ایبار همراه شد تا ضربه دقیق سوارس گل چهارم را برای بارسلونا به همراه داشته باشد.

در نهایت دقایق پایانی دیدار نیز با همان نتیجه سپری شد تا بارسلونا با یک پیروزی پر گل دیگر، موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا مستحکم تر کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد