تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم رئال مادرید در شرایطی که برای حفظ امتیاز خود با بارسلونا، به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشت، با نتیجه 2-2 مقابل والنسیا متوقف شد و قهرمانی لالیگا را به احتمال بسیار زیاد از دست داد.



در ابتدا این ضربه گرث بیل بود که به تیرک دروازه والنسیا برخورد کرد('14)، چند دقیقه پس از این ضربه، ضربه سر کریستیانو رونالدو بود که به تیرک دروازه والنسیا برخورد کرد. در این شرایط که رئال سوار بر بازی بود اما، این آلکاسر بود که موفق شد با یک ضربه پای راست، روی اشتباه فاحش ایکر کاسیاس دروازه رئال مادرید را باز کند تا این تیم در خانه عقب بیفتد('19). پاس این گل توسط خوزه گایا داده شد. چند دقیقه پس از این گل اما، درحالی که رئال مادرید به دنبال جبران گل خورده بود، این باز هم والنسیا بود که موفق شد توسط خاوی فوگو به گل برسد('26). بعد از گل دوم والنسیا، بازیکنان رئال مادرید هرچه زدند به در بسته خورد؛ حتی ناکامی لوس بلانکوس تا جایی پیش رفت که کریستیانو رونالدو در آخرین دقیقه نیمه اول، از روی نقطه پنالتی موفق نشد دروازه آلوز را باز کند. این برای دومین بار متوالی بود که رونالدو پنالتی از دست داد. وی پیشتر نیز در برابر مالاگا پنالتی از دست داده بود؛ در هر صورت نیمه اول دیدار با اختلاف 2 گل به سود والنسیا به پایان رسید تا راه راه پوشان برنده راهی رختکن شوند. در این نیمه تونی کروس در اواسط نیمه مصدوم شد و جای خود را به آسیر ایارامندی داد.

با آغاز نیمه دوم اما، شاگردان کارلو آنچلوتی به شدت فشار حملات خود را زیاد کردند. در کنار این حملات، آنچلوتی نیز با آوردن مارسلو و کارواخال به بازی، قصد در تهاجمی کردن تیم خود داشت و این تهاجمی کردن نیز بالاخره در نیمه دوم نتیجه داد. در این نیمه هرچند در ابتدا چند فرصت توسط سرخیو راموس و چیچاریتو از دست رفت، اما بالاخره این په په بود که موفق شد روی ارسال هامس رودریگز دروازه والنسیا را باز کند تا اختلاف به حداقل برسد('56). پس از این گل، بازی برای چند دقیقه آرام بود تا اینکه باز هم بازیکنان رئال مادرید حملات خود را از سر گرفتند و در یکی از فرصت های خوب رئال مادرید، ضربه سر سرخیو راموس توسط آلوز مهار شد. در ادامه بازی اما رئال مادرید که دست بردار نبود، موفق شد بالاخره به گل دوم خود برسد؛ این گل توسط ایسکو از فاصله حدوداً 30 متری به ثمر رسید('83). پس از این گل حملات رئال مادرید شدت بیشتری گرفت. در دقایق پایانی نیز درحالی که داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفته بود، فرصتی فوق العاده خوب برای والنسیا از دست رفت. در آخرین ثانیه های بازی نیز رئال مادرید فرصت پیروزی را داشت که این فرصت از دست رفت.

 
شرح گل ها

آلکاسر (رئال مادرید 0-1 والنسیا)('19): آلکاسر موفق شد روی ارسال خوزه گایا دروازه رئال مادرید را روی اشتباه مدفعان رئال مادرید و ایکر کاسیاس باز کند.

خاوی فوگو (رئال مادرید 0-2 والنسیا)('26): فوگو روی ارسال پاره خو موفق شد با یک ضربه سر، دروازه رئال مادرید را باز کند و اختلاف را دو برابر کند.

 په په (رئال مادرید 1-2 والنسیا)('56): مدافع پیشتاخته رئال مادرید موفق شد روی ارسال هامس رودریگز از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به حداقل برساند.

ایسکو (رئال مادرید 2-2 والنسیا)('83): ایسکو موفق شد با یک چرخش و ضربه بسیار زیبا، دروازه والنسیا را باز کند و امیدهای رئال برای پیروزی در برابر را بیشتر کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد