تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تيم‌ملي در حالي با نتيجه 2 بر صفر اشتوريل پرتغال را شکست داد که کارلوس کي‌روش از روي نيمکت بازي هم تيمي هايش را نديد، او روي سکوها رفته بود که بازيکنان را از نظر فني بهتر نظاره کند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" در غیاب کی‌روش علی کریمی مدام کنار خط می‌آمد و توصیه های فنی خود را به بازیکنان می‌ کرد. او بیشتر بازیکنان جوان تیم‌ملی را مخاطب قرار داده بود و چه در صحنه هایی که آنها کارشان را درست انجام می‌ دادند و چه غلط برای آنها دست می‌ زد و با فریادهایش به آنها روحیه می‌ داد.

کریمی از بازیکنان جوان می‌ خواست که کارهای تاکتیکی به خوبی انجام بدهد و مدام به آنها تذکر می‌داد. البته در صحنه هایی از بازی لوسیانو و مارکار آقاجانیان کنار خط می‌ آمدند و به بازیکنان توصیه فنی می‌ کردند.

به گزارش "تک گل" اما نکته جالب دیگر نقش پررنگ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در بازی بازی امروز بود. او که گفت می‌ شود بعد از خداحافظی از تیم‌ملی به عنوان مربی همچنان به فعالیتش ادامه می‌ دهد در طول بازی مدام با بازیکنان تیمش صحبت می‌ کرد و به معنای واقعی کلمه نقش یک کاپیتان را در زمین ایفا می‌کرد. او از خط دروازه تا حمله به بازیکنان تیمش توصیه می‌ کرد تا عملکردشان را به بهترین نحو انجام بدهند.

عملکرد ملی‌پوشان در این بازی طوری بود که حاضران در ورزشگاه اشتوریل شهادت می‌ دهند که کی‌روش از عملکرد آنها رضایت داشته است.

شوخی های آندو و تعصب او به تیم‌ملی برای خیلی ها عجیب بود. او که نیمه اول را از روی نیمکت دنبال کرد، هم با بازیکنان شوخی می‌کرد و هم در زمانی که داور تصمیم های اشتباهی می‌ گرفت به سمت او می‌ رفت و با او صحبت می‌ کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد