تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدافع چپ ذوب آهن را می توان عجیب ترین نام حاضر در لیست کارلوس کی روش دانست، هاشم بیک زاده که پس از جام ملت های آسیا در یکی دو اردو به تیم ملی دعوت شده بود بازهم یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است.



به گزارش "تک گل"، هاشم بیک زاده که یکی از رکوردداران کسب جام در دهه اخیر است، چندی پیش در حالی به قهرمانی جام حذفی رسید که نتوانست به دلیل مصدومیت برای ذوبی ها در دیداری (در این جام) به میدان برود. پس از این اتفاق، هاشم بیک زاده دومین مورد عجیب این سال های زندگی خود را به چشم دید که می تواند یک سورپرایز برای او محسوب شود. در حالی که خیلی ها انتظار دیدن نام او را در لیست کارلوس کی روش نداشتند(لااقل به دلیل مصدومیت و جاماندن از بازی های اخیر ذوب آهن)، هاشم یکی از بازیکنان دعوت شده به این تیم است.


بیک زاده که تاکنون 20 بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است و در این میان یک بار نیز موفق به گلزنی شده است او تا زمان برگزاری بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا یکی از بازیکنان ثابت لیست کی روش بود، بیک زاده در لیست نهایی تیم ملی ایران برای بازی های جام ملت های آسیا نیز قرار داشت که پیش از شروع بازی ها به دلیل مصدومیت از لیست کنار رفت و نتوانست برای تیم ملی به میدان برود، اتفاقی که دقیقا پیش از جام جهانی نیز برای این بازیکن افتاده بود.


دفاع چپ ذوبی ها از زمان تاکنون در یکی دو اردوی تیم ملی حضور داشت اما دیگر نتوانست تبدیل به یکی از بازیکنان نهایی کی روش شود، این بازیکن که سابقه بازی در تیم های استقلال(دو دوره)، فجرسپاسی، سپاهان و صبا را دارد نیم فصل دوم لیگ گذشته به جمع ذوبی ها اضافه شد و احتمالا فصل آینده را نیز در این تیم خواهد ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد