تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ويکتور والدس از 12 مي که با هم تيمي هاي سابقش در بارسلونا خداحافظي کرد، ترجيح داد تا گوشه نشيني اختيار کند و در محافل عمومي ظاهر نشود.



 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، ویکتور والدس، پرافتخارترین دروازه بان تاریخ بارسلونا، در بازی روز 23 مارس گذشته در مقابل سلتا، از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و تا به امروز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است. هرچند که اخبار موثق، حاکی از آنند که او طی دو هفته آینده به لیورپول می پیوندد.

اما در این 7 ماه گذشته، تقریبا والدس را می توان یک بازیکن ایزوله شده نامید. "موندودپورتیوو"، در گزارشی به شرح احوال این روزهای والدس پرداخته است:

هرکس که والدس را از نزدیک می شناسد، به خوبی می داند که پشت آن چهره مصمم و جدی او، یک شخصیت بسیار احساسی پنهان شده است.12 می گذشته که والدس برای خداحافظی با دوستان و هم تیمی های سابقش به باشگاه بارسلونا آمد و خداحافظی غم انگیز و پر احساسی با آنها داشت، دیگر کسی خبری از او ندارد.

والدس پس از آن تاریخ، ترجیح داد تا گوشه نشینی اختیار کند و نه در آخرین بازی بارسا مقابل اتلتیکو به نوکمپ آمد و نه در مراسم خداحافظی یکی از بهترین دوستانش "کارلس پویول" حاضر شد.او حتی تقاضای برگزاری یک مراسم خداحافظی برای خود نیز نکرد.بازیکنی که نصف عمرش را در بارسلونا گذراند و با این تیم به همه افتخارات ممکن دست یافت.

ویکتور پس از مصدومیت رباط صلیبی، به آگزبورگ آلمان منتقل شد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت. او سپس به بارسلونا بازگشت و پس از چند ماه اقامت در "کاستلدفلس"، همراه همسر و سه فرزندش، پس از مطلع شدن از این موضوع که موناکو از ثبت قرار داد با او منصرف شده بار دیگر به آلمان بازگشت.

از آن روز به بعد، والدس تمام تماس هایش را بی پاسخ گذاشته و به ندرت در محل زندگیش در بارسلونا مشاهده شده است. تنها اینیستاست که هنوز با او در ارتباط است و والدس ترجیح می دهد تا فقط او را از حال روزش باخبر سازد.

او حتی به تماس های فراوان فیزیوتراپ های باشگاه بارسلونا نیز جواب نمی دهد و وقتی آنها به منزلش مراجعه می کنند با این جمله مواجه می شوند:"اوضاعم خوب است و نیازی نیست که به کلینیک باشگاه مراجعه کنم. "

آخرین فعالیت او در شبکه های اجتماعی نیز مربوط می شود به ماه آوریل که او در توئیترش درگذشت تیتو ویلانووا را تسلیت گفته بود.

هنوز مشخص نیست که والدس از رفتار مدیران بارسا دلگیر است یا مساله چیز دیگری است؟ اما خبرهای موثق حاکی از آنند که او در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد و تیم آینده او نیز لیورپول خواهد بود. شاید او به زودی در مورد روزهای سختی که پشت سر گذاشته تن به یک مصاحبه جنجالی بدهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد