تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا موفق شد با گل‌ ثانيه هاي پاياني بوسکتس، 1-0 والنسيا را در مستايا شکست دهد تا اختلاف امتياز خود با رئال مادريد را همچنان حفظ کند.



والنسیا در حالی میزبان بارسلونا بود که در فصل جاری، خفاش‌ها عملکرد بسیار خوبی نسبت به فصل‌های اخیر از خود به نمایش گذاشته اند و در جدول وضعیت خوبی دارند. بازی در نیمه ی اول تا دقیقه ی 30 با برتری نسبی بارسا همراه بود و آبی اناری ها موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف خود داشتند. پس از دقیقه 30، خفاش‌ها بودند که کم کم بازی را در دست گرفتند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ایجاد کردند. بازی در نیمه ی اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

اوایل نیمه ی دوم بار دیگر با برتری بارسا همراه بود. شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، چندین بار موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و حتی به گل هم رسیدند که داور به اشتباه، آن را آفساید اعلام کرد. پس از دقیقه 70، والنسیا به بازی مسلط شد و چندین موقعیت خوب روی دروازه ی حریف ایجاد کرد که با واکنش‌های بسیار خوب کلودیو براوو روبرو شد. با این حال بازی تا دقیقه 90 به همین منوال پیش رفت تا اینکه در دقیقه 90، بارسا که تمامی بازیکنانش به جز براوو در زمین والنسیا بودند، روی یک سانتر از مسی صاحب موقعیت شد ولی ضربه ی سر نیمار به خوبی توسط دروازه‌بان والنسیا دفع شد. در همین حین، بوسکتس موفق شد با یک ضربه ی والی، توپ برگشتی را به داخل دروازه بفرستد تا در ثانیه های پایانی، بارسا 3 امتیاز سخت از مستایا بدست آورد.

بدین ترتیب، بارسلونا با این پیروزی 31 امتیازی شد و پایین تر از رئال مادرید، در رده ی دوم قرار گرفت. والنسیا نیز با 24 امتیاز در رده ی پنجم ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد