تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار برگشت کوپا دل ري دو تيم الچه و بارسلونا، امشب در ورزشگاه استاديو مانوئل مارتينز والرو شهر الچه برگزار خواهد شد.



برد پیج بر صفر بارسلونا در دیدار رفت، صعود بارسا به مرحله بعد را حتمی کرده است. و می بایست منتظر نتیجه بازی رئال و اتلتیکومادرید باشند تا حریف بعدی خود را بشناسند.


بارسلونا

با پیروزی 5-0 شاگردان لوئیس انریکه در دیدار رفت، آنها با خیالی راحت پا به این دیدار خواهند گذاشت. لوئیس انریکه پیش از بازی گفت که احتمالا از ترکیبی از بازیکنان اصلی و نیمکت نشین استفاده خواهد کرد. پس از صحبتهای مسی در مراسم توپ طلا مبنی بر اینکه نمی‌داند سال بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد، حضورش در میدان و فیکس شدندش می‌تواند جالب توجه باشد. بارسا پس از بازی رفت، موفق شد 3-1 اتلتیکو را در لالیگا از پیش رو بردارد و حالا با روحیه ای مضاعف، منتظر حریف بعدی اش خواهد بود.

الچه

با شکست 5-0 مقابل بارسا در دیدار رفت، نمی‌توان شانسی برای شاگردان فران اسکریبا قائل بود.پس از دیدار مقابل بارسا، الچه به مصاف بیلبائو رفت و موفق شد 2-1 این تیم را شکست دهد ولی بعید است که شاگردان اسکریبا بتوانند کاری از پیش ببرند.در 4 دیدار اخیر بین دو تیم، سهم بارسا 3 پیروزی بوده و دو تیم در یک بازی هم تن به تساوی داده‌اند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد