تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته بیست و دوم لالیگا، بیلبائو و برسلونا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



به گزارش "تک گل"، بارسلونا همچنان به دنبال شکستن رکورد پیروز شدن در ورزشگاه سن مامس است، ورزشگاهی که تا به حال در آن پیروز نشده است.



اتلتیک بیلبائو

بیلبائو با کسب 23 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوازدهم جدول لالیگا قرار دارد ولی این شانس را دارد که در صورت کسب پیروزی در بازی فردا و همچنین شکست سلتاویگو، به رده ی دهم صعود کند. در دو بازی آخر، آنها موفق به کسب پیروزی شده اند و با روحیه ی خوبی پا به میدان خواهند گذاشت. بیلبائو در ورزشگاه جدیدش، سن مامس، دو بار به مصاف بارسا رفته که حاصل تلاش آنها یک پیروزی و یک تساوی بوده است و در واقع بارسا موفق به کسب پیروزی در این ورزشگاه نشده است. آندونی ایرائولا، تنها غایب بیلبائو خواهد بود.


بارسلونا

شاگردان انریکه با روحیه مضاعفی پا به این دیدار خواهند گذاشت. با شکست رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید، حالا آنها این فرصت را دارند که در صورت کسب پیروزی در این دیدار، اختلاف امتیازات خود با رئال را به عدد 1 برسانند. با این حال، انریکه و بازیکنانش می‌دانند که کار بسیار سختی در سن مامس پیش روی آنهاست. در حقیقت، آنها تا به حال در این ورزشگاه پیروز نشده اند و حالا باید با استفاده از فرم خوبی که در آن قرار دارند و روند پیروزی های متعددشان، طلسم سن مامس را بشکنند. توماس فرمائلن، تنها مصدوم بارسا برای این بازی خواهد بود.

 

استادیوم بیلبائو

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد