تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا دو بازی مهم و حساس را پیش رو دارد. اولی بازی برابر منچسترسیتی و دوم ال کلاسیکو !



بارسا در بازی رفت و در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2-1 بر سیتی پیروز شده و برای صعود، کار راحت تری دارد. کاتالان ها این روزها در اوج به سر می برند و با استفاده از غفلت رئال مادرید، به صدر لالیگا نیز صعود کرده اند.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود در مورد ال کلاسیکوی روز یکشنبه گفت:" ال کلاسیکو؟ از نظر من، بارسا فقط یک بازی پیش رو دارد و آن هم بازی فردا مقابل منچسترسیتی است. به بازی دیگر و رقبای دیگر اصلا فکر نمی کنم. منطقی است که همه روی بازی فردا متمرکز باشیم؛ چرا که هنوز سرنوشت صعودمان قطعی نشده است."

نیمار ستاره برزیلی بارسا در بازی مقابل ایبار، برای چندمین بار به هنگام تعویض شدن نارضایتی خود را نشان داد. انریکه در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:" هیچ مشکلی با نیمار ندارم. برای یک بازیکن امکان ندارد که در تمام فصل، 100 درصد آماده باشد. هر فوتبالیستی روزهای خوب و بدی را در طول فصل تجربه می کند اما در مجموع، از عملکرد او و دیگر مهاجمانم کاملا راضی و خوشحال هستم.
امکان ندارد یک مهاجم بتواند در همه بازی هایش هت تریک کرده یا دبل کند.من مربی تیم هستم و ایده هایی دارم که فکر می کنم به نفع تیم است. وقتی تعویضی انجام می دهم، حتما به صلاح تیم است. شیوه کاری خودم را در ادامه فصل تغییر نمی دهم."

انریکه در مورد درخشش احتمالی سوارز در بازی فردا گفت:" نمی دانم سوارز در بازی فردا هم می تواند مثل بازی رفت بدرخشد یا نه. باید امیدوار باشم که چنین اتفاقی می افتد. امیدوارم بتوانیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. در خانه و در حضور هوادارانمان بازی خواهیم کرد که می تواند کمک بزرگی برای ما باشد."

انریکه در مورد شیوه بازی بارسلونا در مقابل سیتی چنین گفت:" مثل همیشه هدف ما کنترل توپ و میدان است. البته در اختیار داشتن توپ، ضامن برتری ما نخواهد بود ولی یکی از نقاط کلیدی به حساب می آید.توپ را در اختیار داشته باشیم، یعنی کنترل بازی در دستان ماست. کار صعودمان قطعی نشده و ما یک بازی هجومی را در دستور کار قرار داده ایم.ما می خواهیم یک بار دیگر سیتی را شکست دهیم و فردا خواهیم دید تا چه اندازه در رسیدن به اهدافمان موفق عمل کرده ایم."

سرمربی بارسا در مورد غیبت بوسکتس در بازی فردا گفت:" فردا قطعا بوسکتس را در اختیار نداریم و به جای او ماسکرانو بازی خواهد کرد. بازی این دو شبیه هم نیست و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به ماسکرانو ایمان کامل دارم و می دانم که می تواند به خوبی جای بوسکتس را در میانه زمین پر کند."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد