تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بارسلونا در خانه کوردوبا با نتیجه 8-0 به پیروزی رسید.



نیمه نخست با مالکیت توپ آبی اناری ها همراه بود اما آن ها بر خلاف انتظار میل و اشتیاق زیادی به گلزنی نداشته تا مسابقه تا اواسط این نیمه بسیار کند و آرام دنبال شده و در تک موقعیت ها پاس در عمق های آلوز و مسی را نیمار به سمت دروازه حریف شلیک کرد که یک بار توپ با بدشانسی او پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه  به بیرون رفت.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی این نیمه کم کم شاگردان انریکه احساس خطر کرده و تا حدودی بر شدت حملات خود افزودند که نتیجه آن دو پاس گل تماشایی از مسی و اینیستا و دو گل از راکیتیچ و سوارز شد تا این نیمه سرانجام بدون گل به پایان نرسد.

نیمه دوم اما داستان متفاوت بود. دو حرکت و سانتر از دنی آلوز در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا تکلیف مسابقه مشخص شده و دو تیم به یک بازی تمرینی روی بیاورند.انریکه با خیال راحت از سه امتیاز راکیتیچ و اینیستا را از زمین بازی خارج کرد و از آن سو بازیکنان کوردوبا نیز که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند از لاک دفاعی خارج شده و چند موقعیت گلزنی بر روی دروازه بارسا خلق کردند، اما این آبی اناری ها بودند که با استفاده از یک ضربه کرنر باز هم به گل رسید و پس از آن نیز در دقایق پایانی با مثلث مهارناپذیر خود یک جشنواره گل کوچک به راه انداختند تا علاوه بر صدرنشینی مهر سقوط این تیم کوچک و دوست داشتنی را به رقابت های دسته دوم موسوم به سگوندا امضا کنند.

شرح گل های بازی

 دقیقه 43 (0-1، راکیتیچ): پاس در عمق های مخصوص لیونل مسی به ستاره کروات بارسا رسید تا راکیتیچ با کنترل توپ و ضربه روپای خود به زیر طاق دروازه گل نخست بازی را به ثمر برساند.

 دقیقه 1+45 (0-2، سوارز): پاس در عمق استثنائی و فوق العاده اینیستا که با بیرون پای راست او ارسال شد در آستانه دروازه به لوئیز سوارز رسید تا مهاجم آماده این روزهای بارسا با یک ضربه نوک پا و تمام کننده اختلاف را به دو گل برساند.

 دقیقه 46 (0-3، مسی):  سانتر دنی آلوز از جناح راست به داخل محوطه جریمه را لیونل مسی در نقطه پنالتی با ضربه سر به گوشه دروازه فرستاد.

 دقیقه 53 (0-4، سوارز): سانتر دیگری از دنی آلوز  این بار به لوئیز سوارز رسید تا ضربه سر دقیق او پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه به گل چهارم بارسا تبدیل شود.

 دقیقه 65 (0-5، پیکه): کرنر ایوان راکیتیچ به جرارد پیکه رسید تا این مدافع بلد قامت با ضربه سر خود به گوشه دروازه یکی از تکراری ترین صحنه های شاگردان انریکه در این فصل را رقم بزند!

 دقیقه 80 (0-6، مسی): همکاری و پاسکاری های تماشایی مسی، پدرو و سوارز در نهایت در مقابل دروازه خالی به ستاره آرژانتینی این دیدار رسید تا وی به آسانی و در مقابل دروازه خالی کوردوبا تعداد گل های زده خود در رقابت های لالیگا را به عدد 40 برساند.

 دقیقه 84 (0-7، نیمار): پنالتی به دست آمده بر روی حرکت نیمار را لیونل مسی در حالی که در کورس آقای گلی قرار داشته  فرصت هتریک داشت به نیمار سپرد تا این ستاره برزیلی به آسانی گل هفتم بارسا را در این بازی به ثبت برساند.

 دقیقه 87 (0-8، سوارز): شوت از راه دور زاوی پس از برخورد به مدافعین کوردوبا به سوارز رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی به آسانی اولین هتریک خود با پیراهن بارسا را رقم بزند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد