تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بارسلونا ساعتی پیش با برتری 1-0 بر اتلتیکو، برای بیست و سومین بار قهرمان لالیگا شد و حالا چشم به دو جام دیگر فصل دوخته است.



به گزارش "تک گل"، تک گل دقیقه 65 مسی حکم قهرمانی بارسا را با 90 امتیاز امضا کرد تا برتری 4-1 رئال در زمین اسپانیول بی حاصل باشد. لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت:" کارمان را به بهترین شکل ممکن به پایان بردیم. هنوز دو جام دیگر باقیمانده و برای کسب آنها عزممان را جزم کرده ایم؛ با این وجود بسیار خوشحالم. خوشحالی ما وقتی بیشتر می شود که بدانیم، رئال در این فصل در سطح بسیار بالایی قرار داشت."

انریکه در مورد جشن قهرمانی گفت:" نمی دانم. باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. یکی دو روز استراحت می کنیم و سپس خودمان را برای فینال کوپا دل ری آماده خواهیم کرد. این جام برای ما بسیار خاص است؛ چرا که در نوکمپ برگزار خواهد شد که برای ما بهترین ورزشگاه دنیاست. دو گانه با قهرمانی در این جام محقق خواهد شد."

لوئیس انریکه در مورد آغاز عصر تازه ای در بارسلونا چنین گفت:" نمی دانم. امیدوارم و دوست دارم که چنین باشد. دو جام دیگر باقیمانده و باید نشان دهیم که بهترین تیم دنیا هستیم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد