تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ولاسکو کابایرو، داور بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا، شب گذشته جرارد پیکه را در دقیقه 55 از بازی اخراج کرد تا عملا امیدهای بارسا برای جبران شکست دور رفت از بین برود.



به گزارش "تک گل"، بارسا که بازی رفت را با 4 گل به بیلبائو واگذار کرده بود، در بازی برگشت با امیدواری به جبران وارد زمین شد و نیمه اول را با تک گل مسی به رختکن رفت اما در دقیقه 55 و با اخراج پیکه، تقریبا امیدهایش به زدن سه گل دیگر از بین رفت.

پیکه به دلیل اعتراض شدید به کمک داور از سوی کابایرو از زمین اخراج شد. امروز در رسانه های اسپانیا ذکر شده که کابایرو در گزارش خود آورده است، پیکه بر علیه کمک داور از الفاظ رکیکی استفاده کرده است. جالب است بدانید که سابقه اختلاقات پیکه و کابایرو به سه سال پیش بر می گردد.

ماه مارس 2012 و در دیدار بارسلونا و اسپورتینگ خیخون در نوکمپ نیز کابایرو اقدام به اخراج پیکه کرده بود و این بازیکن در انتهای بازی برای توجیه اخراجش اظهارنظر جالبی را مطرح کرد. پیکه در آن مقطع به خبرنگاران گفته بود:" دقایقی قبل از اخراجم، به داور برای نگرفتن یک پنالتی مشکوک اعتراض کرده بودم و او به همین دلیل منتظر فرصتی برای اخراج من بود. معتقدم که کارت قرمزی که به من داد از روی قصد و غرض قبلی بود."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد