تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در نیوکمپ با نتیجه 4-0 تیم بتیس را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.

 

 در این دیدار که آخرین بازی دو تیم در سال 2015 میلادی بود، بارسلونا با مثلث ام اس ان بار دیگر، حریف را مقهور قدرت خود کرد و با کسب سه امتیاز، سال فوق العاده خود را با خوشی به پایان رساندند. مثلث هجومی بارسلونا موفق شدند با این چهار گل تعداد گل های خود در سال 2015 را به عدد 180 رساندند و رکورد بی بی سی را شکستند.


نیمه اول

در ابتدای نیمه اول شاهد یک دیدار کاملا متعادل بودیم، که دو تیم در خلق موقعیت گل مشکل داشتند، تا اینکه در دقیقه 22 روی اشتباه محرز دنی آلوز و لو دادن توپ، دنی کابایوس به زیبایی به داخل محوطه جریمه حرکت کرد و با کلودیو براوو تک به تک شد، اما دنی آلوز با تیزهوشی و یک تکل از پشت اشتباه خود را جبران کرد و توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه بارسلونا کم کم بر بازی مسلط شد و چند موقعیت خوب را بر روی دروازه بتیس خلق کرد. در دقیقه 28 ارسال سرخیو بوسکتس به داخل محوطه جریمه با فرار مسی همراه شد، اما آلبرتو آدان دروازه بان بتیس توپ را زودتر از مسی مشت کرد، اما در ادامه با برخورد با لیونل مسی داور را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد، که بسیار مشکوک بود. زننده ضربه نیمار بود که با لیز خوردن پایش توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت قبل از ایوان راکیتیچ، هایکو وسترمان مدافع آلمانی بتیس دروازه خود را گشود. در ادامه یک و دوی زیبای نیمار و لیونل با پاس نیمار به مسی همراه شد، تا مهاجم آرژانتینی بارسلونا، دروازه خالی بتیس را برای بار دوم بگشاید. لوییس سوارز می توانست زننده گل سوم بلوگرانا باشد، اما پس از عبور از سد دروازه بان، توپ را به گوشه دروازه زد. در نیمه اول دو تیم چندین موقعیت نصفه و نیمه دیگر داشتند، که نتوانستند از آن استفاده نمایند.


نیمه دوم

در همان ابتدای نیمه دوم، لوییس سوارز تیر خلاصی به پیکر بتیس وارد کرد و گل سوم بارسلونا را با تیزهوشی به ثمر رساند.

شرح گل ها

دقیقه 29: پنالتی نیمار با لیز خوردن پای او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت، هایکو وسترمان به اشتباه دروازه خودی را گشود.

دقیقه 32: حرکت یک و دوی مسی و نیمار، با پاس زیبای لیونل مسی به داخل محوطه جریمه به نیمار همراه شد و وی از میان چند بازیکن بتیس، مسی را صاحب توپ کرد، تا بهترین بازیکن جهان دروازه را برای بار دوم بگشاید.

دقیقه 46: پاس سرخیو بوسکتس به لوییس سوارز رسید تا مهاجم اروگوئه ای بارسلونا گل سوم را درون دروازه بتیس کند.

دقیقه 83: همکاری سوارز و نیمار و رسیدن توپ به آدریانو موجب شد، تا این مدافع توپ را به داخل محوطه جریمه بفرستد و نیمار با یک حرکت و پاس زیبا، لوییس سوارز را با دروازه بان تک به تک کرد تا گل چهارم بلوگرانا ثبت شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد