تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 منتخب ستارگان تيم ملي ايران حاضر در جام جهاني 1998 و هنرمندان در قالب ديداري خيريه به مصاف هم خواهند رفت.



در حالی که از دقایقی دیگر دیدار خیریه دو تیم قرار است برگزار شود، علی دایی در رختکن حاضر شد و مورد استقبال هم تیمی های سابقش قرار گرفت.

بازیکنان منتخب ۹۸ با دیدن علی دایی ضمن گلایه دوستانه به او اعلام کردند با حضور مهرداد میناوند اصلا جای خالی او احساس نمیشد و او با تقلید صدای دایی و دیگر بازیکنان فضای اردوی کیش را جالب کرده است.

دایی در حالی که وارد رختکن تیم منتخب ۹۸ شده بود و در حال خوش و بش با هم تیمی هایش بود مورد سرقت دوستانه توسط مهرداد میناوند قرار گرفت و پول هایش توسط چپ پای سابق تیم ملی و پرسپولیس برداشته شد.

میناوند در ادامه به بازیکنان اعلام کرد پاداش ها رسیده است و او آن را بین بازیکنان تقسیم خواهد کرد.

*رقابت بین مهرداد میناوند و رضا شاهرودی از دهه هفتاد تاکنون ادامه دارد. این دو بازیکن که از زمان حضور در پرسپولیس و تیم ملی رقابت شدیدی با یکدیگر داشتند در دیدار منتخب ۹۸ و هنرمندان هم برای حضور در ترکیب اصلی کری خواندند. در نهایت با پیشنهاد بازیکنان قرار شد این دو در رختکن باقی بمانند و با زدن یکدیگر، هر کدام که سالم ماند به زمین بیاید و در ترکیب قرار بگیرد!

*مهدی رحمتی به درخواست تیم منتخب ۹۸ در ترکیب این تیم به میدان می رود. مهدی رحمتی با شماره ۲۱ در ترکیب تیم منتخب ۹۸ حاضر شد و به دوستانش اعلام کرد بعنوان بازیکن ذخیره حاضر شده تا در هر پستی که به مشکل خوردند به زمین برود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد