تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ماجدی(سرپرست استقلال) اعتقاد دارد کسب نتیجه در جام ملتهای آسیا از همه چیز بهتر است.



به گزارش سایت خبر ورزشی تک گل ، میرشاد ماجدی درباره صعود تیم ملی از گروه سوم جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ما نشان داده که پتانسیل بالایی دارد و حداقل توانایی ما فینالیست شدن است. من هنوز هم بر این اعتقاد هستم و فکر می‌کنم تیم ما توانایی‌های بالاتری هم دارد.

او افزود: نکته امیدوار کننده در تیم ملی ایران، درخشش جوانان است که نشان داده‌اند از توانایی‌های زیادی برخوردار هستند و عملکردشان درخشان بوده است. آنها پایه‌گذار موفقیت ما در جام‌جهانی بعدی خواهند بود و از این بابت خوشحال هستیم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که استراتژی تیم ملی در جام ملت‌ها که بیشتر تلاش بر بستن فضاها است و به این ترتیب مالکیت توپ بیشتر در دست حریفان است را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: در تورنمنت‌هایی مثل جام ملت‌ها نتیجه حرف اول و آخر را می‌زند. خوشبختانه با این ترفند تا الان گل نخورده‌ایم و پیروز شده‌ایم، طبیعتا می‌توان با همین استراتژی کار را ادامه داد چون جواب داده است.

وی در پایان درباره وضعیت استقلال عنوان کرد: همه روزه تمرینات‌مان را از ساعت 15:30 در کمپ حجازی برگزار می‌کنیم و هنوز برگزاری بازی‌های تدارکاتی به صورت کامل قطعی نشده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد