تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 اگر ناگهان باخبر شدید که ادواردو نلو وینگادا سرمربی پرتغالی تیم‌ملی‌ امید به عنوان سرمربی تیم‌ملی‌ ایران برگزیده شده است تعجب نکنید.



به گزارش تک گل، در حال حاضر فدراسیون فوتبال در نقطه عزیمت از کی‌روش به یک گزینه دیگر است. اگرچه آنها از وجوه مثبت استخدام تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش باخبرند اما اجابت درخواست مالی کی‌روش فعلا مقدور نیست در ضمن به نظر می‌ رسد فدراسیون فوتبال ایران از سروکله زدن با کی‌روش خسته شده است، چرا که کی‌روش اگرچه یک مربی درجه یک در سطح دنیاست اما اخلاق های خاص خود را هم دارد. چیزی که بارها و بارها کفاشیان را به فکر پایان همکاری با وی انداخته است.
در روزهای گذشته جنگ سردی بین کی‌روش و کفاشیان در جریان بوده و آقای سرمربی به فدراسیون پیغام داده است اگر پیشنهادی دارند آن را کتبی به وی ارائه بدهند. البته مشخص نیست که پیشنهاد فدراسیون مورد تایید کی‌روش قرار بگیرد یا نه؟! در هر صورت هر چه که هست اوضاع در گرگ و میش کامل است، در این شرایط خبر جالبی از فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرده که در هماهنگی کامل با صحبت دیروز علی کفاشیان است. کفاشیانی که قصد ندارد ریسک انتخاب یک مربی داخلی را به دوش بکشد و در عین حال می‌ خواهد جانب احتیاط را هم رعایت کرده باشد.

 بنابراین خبر نلو وینگادا سرمربی تیم‌ملی‌ امید گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش است. او اهل پرتغال و معرفی شده توسط خود کی‌روش است و البته سابقه کافی حضور در فوتبال ایران را هم دارد اگرچه مقبولیت وی هرگز به اندازه کارلوس کی‌روش نیست. اگر که در آینده اتفاقی در این زمینه افتاد یادتان باشد که ما خبرتان کرده بودیم.

نام وینگادا را که در فوتبال ایران تجربه ناموفق پرسپولیس را از سر گذرانده در ذهن داشته باشید، شاید مرد بعدی نیمکت ایشان باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد