تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حرکت ناشايست محمد رضا خانزاده در ديدار ديروز تيم ملي اميد کشورمان مقابل ويتنام بي شک تبعات زيادي براي اين بازيکن خواهد داشت.



خانزاده همان مدافع ملی پوش پرسپولیس است که توسط کارلوس کی‌روش در لیست مسافران به جام جهانی برزیل گنجانده شد اما هرگز فرصت بازی در این آوردگاه جهانی را پیدا نکرد. مدافعی که به همین دلیل گمان می رفت با استفاده از تجاربی که در تیم ملی و به خصوص پرسپولیس کسب کرده علاوه بر ایفا کردن نقش یک بزرگتر و بازیکن میدان دیده تر بسیاری از مشکلات تیم امید را مرتفع کند. اما او نه تنها چنین نکرد بلکه با حرکت ناشایستی که انجام داد حالا مشکلات تیم وینگادا را چند برابر کرده است.

در این میان پیش بینی می شود کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علاوه بر جرایم سخت مالی محرومیت سنگینی را نیز برای این مدافع جوان در نظر بگیرد. گمانه زنی ها به این سمت پیش میرود که خانزاده حداقل بین 6 ماه تا یک سال از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد شد. محرومیتی که می تواند تبعات سنگینی برای پرسپولیس نیز داشته باشد.حال باید دید در صورت وقوع این اتفاق باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این محرومیت خواهد داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد