تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي اوساسونا عنوان کرد مسئولان اين باشگاه در حال مذاکره با فدراسيون فوتبال ايران هستند تا در صورت امکان بازيکنان ايراني‌‌ اين تيم به اردوي تيم ملي نيايند.



تیم فوتبال اوساسونا امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته در خانه خود پذیرای مایورکا است.

یان اوربان، سرمربی سرخپوشان پامپلونا روز گذشته با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با مایورکا با تأیید بر اینکه باشگاه اوساسونا از سوی فدراسیون فوتبال ایران درخواست رسمی برای در اختیار دادن بازیکنان ایرانی‌‌اش دریافت کرده، گفت: ما با شرایط مشابهی نسبت به لیگ‌های دیگر کارمان را شروع نکرده‌ایم. لیگ‌ها در اروپا متوقف شدند ولی در اسپانیا لیگ دسته دوم به کار خود ادامه داد.

وی افزود: در لهستان اگر بیش از دو بازیکن از یک تیم به تیم ملی دعوت شوند تیم مورد نظر می‌تواند درخواست تغییر روز بازی‌اش را بدهد ولی اینجا اوضاع کاملاً اوضاع فرق می‌کند. پنج بازیکن ما از تیم جدا و در اردوی تیم‌های ملی خود اضافه خواهند شد و با توجه به مصدومانی که داریم دچار مشکل جدی خواهیم شد.

اوربان تصریح کرد: در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران هستیم و وضعیت خودمان را برای آنها تشریح کرده‌ایم. باید شرایط را آنالیز کنیم و ببینیم که آیا فدراسیون فوتبال ایران با عدم حضور نکونام و انصاری‌فرد در اردوی خود موافقت می‌کند یا خیر. به هر حال در نقل‌و‌انتقالات زمستانی چند بازیکن دیگر به ترکیب اوساسونا اضافه خواهیم کرد تا در صورت لزوم مشکلی برای پیوستن بازیکنان ملی‌پوش به تیم‌های خود نباشد.

همچنین پس از تمرین روز گذشته (شنبه) سرخپوشان پامپلونا مأموران کنترل دوپینگ مسابقات از پنج بازیکن اوساسونا تست دوپینگ گرفتند که یکی از آنها جواد نکونام بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد