تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين پيش از ديدار با اشتوريل، جادوگر همچنان نظاره‌گر!




 به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران که اردوي تدارکاتي خود در شهر ليسبون را پشت سر مي‌گذارند، صبح امروز به وقت پرتغال تمرين آماده‌سازي خود را برگزار کردند.
با توجه به اينکه تيم ملي ايران فردا در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم اشتوريل مي‌رود، کارلوس کي‌روش تمرين سبکي را براي بازيکنان در نظر گرفت. ملی‌پوشان پس از گرم کردن بدن‌های خود ابتدا به سانتر از جناحین پرداخته و سپس بازیکنان در تمرین شوت از راه دور، گلرها را مورد محک قرار دادند.

در ادامه جواد نکونام، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و اشکان دژاگه به نواختن ضربات ایستگاهی پرداختند که در این تمرین سایر بازیکنان به کارهای هجومی پرداختند که مدافعان وظیفه دفع این حملات را داشتند.

در تمرین امروز هم مانند تمرینات روزهای گذشته علی کریمی فقط نظاره‌گر تمرینات بود. او در مسائل فنی به کی‌روش کمک می‌کند و سرمربی تیم ملی با مشورت با سایر اعضای کادرفنی کارهای خود را پیش می‌برد.

کریمی از روز نخست در تمرینات تیم ملی وظیفه مربیگری را برعهده داشته، هیچگاه با بازیکنان تیم ملی پا به توپ نشده است.

تیم ملی ایران فردا از ساعت 10 صبح به وقت پرتغال به مصاف اشتوریل می‌رود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد