تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پس از اینکه علی کفاشیان در یک حرکت عجیب، هوشنگ مقدس را سرپرست تیم ملی کرد، عکسی از او در کنار لیونل مسی منتشر شد تا مثلا به او اعتبار ببخشد.



هوشنگ مقدس که حالا با حاشیه های زیادی روبرو شده سعی در انتشار عکسهایی از خود دارد تا حضور خود در کادر تیم ملی را به صورت دیگری توجیه کند.

اما ماجرای این عکس و انتشار آن در نوع خودش جالب است. در حالیکه کی روش در برزیل اعلام کرده بود کسی حق ندارد با مسی عکس یادگاری بگیرد، اما هوشنگ مقدس که به قول خودش رئیس کاروان ایران بود قبل از بازی برای گرفتن عکس با لیونل مسی لحظه شماری می کرد و کلا غیب شده بود و در ورزشگاه به دنبال مسی می گشت تا با او عکس بگیرد. به نظر می رسد این عکس قبل از بازی ایران و آرژانتین گرفته شده باشد.

او در حالی دیده شده بود که مرتب از کادر تیم ملی آرژانتین التماس می کرد که اجازه بدهند تا با مسی عکس بگیرد و در نهایت وقتی خود مسی را دید به حالت ملتمسانه ای از او خواست تا عکس یادگاری بگیرد و البته عکس را منتشر کرده تا نشان دهد که بی خود و بی جهت سرپرست تیم ملی نشده است! برخی که این صحنه ها را دیده بودند از التماس شدید و عجیب هوشنگ مقدس خبر می دادند که ول کن مسی نبوده و مقدس به کادر تیم ملی آرژانتین گفته است که گرفتن این عکس برایش حیاتی است و اگر این عکس را نگیرد، از جلوی رختکن آرژانتین جایش را عوض نخواهد کرد.

ضمن اینکه این عکس با موبایل مقدس گرفته شده و البته کیفیت چندانی ندارد. جالب است بدانید هوشنگ مقدس در شبکه های اجتماعی حسابی فعال است و عکسهایش را با کی روش مرتب منتشر می کند و می گوید که همه کاره کی روش در فوتبال ایران است و فقط مانده که بگوید مدیر برنامه های کی روش است!

برخی معتقدند علی کفاشیان، پس از اینکه انتقادهای زیادی را از ناحیه وزیر ورزش برای تغییرات دیده و همچنین نتایج ضعیف تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باعث فشار زیادی به وی شده است، برای اینکه حواس افکار عمومی و رسانه ها را پرت کند، هوشنگ مقدس را جلو انداخته تا تیرهای ترکش بیشتر به مقدس بخورد تا خودش.

پس از بازی ایران و آرژانتین برخی اعضای کادرفنی که با لیونل مسی عکس گرفته بودند، به تدریج عسکهایش را منتشر کردند و تنها عکس خانزاده و مسی تصویری بود که پس از بازی مشخص شد.

هوشنگ مقدس در کنار مسی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد