تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي لغو نخواهد شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" مهدی محمدنبی در مورد احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی با توجه به شیوع بیماری ابولا در قاره آفریقا، اظهار داشت: این بیماری در آفریقای جنوبی شیوع پیدا نکرده و با این کشور فاصله دارد.

وی با بیان اینکه مشکلی برای برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: البته قطعاً حساسیت‌های لازم را در حفاظت از اعضای تیم ملی ایران خواهیم داشت.

نبی ادامه داد: در این اردو 3 دیدار تدارکاتی پیش بینی شده بود که یکی با تیم ملی آفریقای جنوبی، دیگری با یک تیم باشگاهی این کشور است؛ برای سومین بازی هم کنیا را مدنظر داشتیم اما با توجه به درخواست‌های مطرح شده از سوی تیم این کشور، احتمال قطعی شدن این بازی بعید است ولی با این حال همچنان با آنها مذاکره خواهیم داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال زیمباوه حریف تدارکاتی ایران در دیدار 23 آبان است، خاطرنشان کرد: تیم کره جنوبی هم 15 نوامبر (24 آبان) برای دیدار با تیم ملی ایران وارد کشورمان خواهد شد.

منبع: تسنیم

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد