تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس کميته فني و آموزش عنوان مي‌کند وينگادا نبايد بازيکنان تحميلي براي تيم اميد را مي‌پذيرفت. او در ادامه در حال حاضر او را بهترين گزينه براي ادامه همکاري با تيم اميد مي‌داند.



به گزارش "تک گل" دکتر احساني در ادامه گفتگويش درباره دليل پيشنهاد مايلي کهن و ياوري از سوي خودش به کميته فني براي سپردن هدايت تيم ملي اميد گفت: اين نظر شخصي من بود و در کميته 7-8 عضو ديگر هم حضور داشتند و هر کس نظر خودش را داد.

وي ادامه داد: سوابق مربيگري خوبي دارند و از نظر تحصيلات و نظم و ديسيپلين که نياز اصلي و فعلي تيم ملي اميد است مي‌توانند کمک زيادي کنند.

احساني در پاسخ به اين سوال که سوابق سرمربيان پيشنهادي‌اش آنچنان هم درخشان نيست، گفت: ببينيد، شرايط متفاوت است. به طور مثال مگر با آقاي مايلي‌کهن 6 گل به کره جنوبي نزديم؟ مگر آقاي ياوري چندين جوان به ليگ معرفي نکرد؟ به هرحال به نظر من در حال حاضر نظم و ديسيپلين در حال حاضر لازمه و اولويت اصلي است.

وي در ادامه افزود: من با آمدن آقاي وينگادا مخالف بودم چون در آن زمان 10-12 مربي آزاد داشتيم که مي‌توانستند به تيم کمک کنند. البته تمام تقصيرات هم گردن آقاي وينگادا نبود. به هرحال در حال حاضر اگر مربي‌اي بخواهيم جايگزين ايشان کنيم بايد تجربه حضور در ليگ و ملي داشته باشد. بي‌نظمي‌ها به تيم ملي ضربه زد و اين دو نفر مي‌توانند به نظرم آن را مديريت کنند. هر کسي که بيايد بايد حمايت شود و امکاناتي که به مربيان خارجي مي‌دهيم به آنها هم بدهيم.

احساني همچنان بي‌انضباطي را يکي از عوامل اصلي ناکامي تيم ملي اميد مي داند و در اين ارتباط مي‌گويد: يکي از پارامترهاي اصلي موفقيت تيم اميد، اخلاق و نظم و انضباط است. چندين بازيکن تيم ملي اميد در حد تيم ملي بزرگسالان هستند اما اين‌ها بايد مديريت شود.

عضو کميته آموزش فدراسيون فوتبال درباره شايعه حضور کرانچار در تيم ملي اميد گفت: به نظرم ايشان مربي خوبي است و البته اگر بخواهد در تيم ملي اميد شروع کند بايد به اندازه مربي ايراني بازيکنان را بشناسد. درست است که کرانچار چندين سال در ايران حضور داشته اما بيشتر درگير باشگاه خودش بوده است و بازيکنان جوان را نمي‌شناسد!

وي افزود: مشکل فوتبال ايران اين است که طاقت ندارند. مربي اگر نتيجه نگيرد خيلي زود عوض مي‌شود در صورتي که در آن سوي دنيا گوآرديولا در اولين بازي‌اش مقابل دورتموند شکست مي‌خورد و کسي در کارش دخالت نمي‌کند، ديويد مويس يک فصل با منچستر بد نتيجه مي‌گيرد اما تا پايان فصل پاي او مي‌ايستند. اما اينجا از مربي انتظار معجزه دارند. فکر مي‌کنيد چرا آقاي غلام پيرواني نتيجه نگرفت؟ خيلي‌ها به او کمک نکردند، از فدراسيون تا باشگاه ها.

احساني با انتقاد از دخالت‌هاي وزارت ورزش و کميته ملي المپيک در امر فدراسيون گفت: در تمام دنيا رشته‌هاي ورزشي‌اش تام الاختيار فدراسيون مربوطه است اما اينجا وزارت ورزش يک چيز مي‌گويد و کميته المپيک يک چيز و ديگران چيز ديگر...

وي ادامه داد: با اين تفاسير هر مربي‌اي که روي کار بيايد مشکل خواهد داشت، خواه آنجلوتي باشد يا گوآرديولا. چرا بايد به آقاي وينگادا که تيم را يک هفته قبل از بازي‌ها با بازيکنان ديگري تمرين مي‌دهد ناگهان 7 بازيکن به او تحميل شود؟ من کار آقاي وينگادا را نمي‌پسندم که آن را قبول کرده اما بايد شرايط ايران را هم پذيرفت که هر کس نظر خاص خودش را مي‌دهد.

احساني در پايان گفت: زمان زيادي نداريم و بايد هر چه زودتر سرمربي انتخاب شود تا طلسم حضور در المپيک شکسته شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد