تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سایت سوپر اسپورت آفریقای جنوبی نوشت که اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) از تیم ملی فوتبال کشورمان برای انجام بازی دوستانه در تاریخ 19 دسامبر (28 آذر) در شهر شهر ژوهانسبورگ دعوت به عمل آورده است.



تیم ملی کشورمان در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) عازم ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی خواهد شد تا اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 برپا کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود قرار است در این اردو تیم ملی کشورمان دو دیدار تدارکاتی به ترتیب در تاریخ‌های 19 و 23 دسامبر (28 آذر و 2 دی) انجام دهد.

پیش از این دومینیک چیمهاوی، رئیس ارتباطات فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی خبر داده بود این فدراسیون در نظر دارد با ایران در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) برای مسابقه چالش نلسون ماندلا بازی کند اما مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کردند بازی در این تاریخ ممکن نیست چون این زمان پیش از تاریخی است که تیم ملی عازم اردوی آفریقای جنوبی خواهد شد و بدین ترتیب امکان بازی با آفریقای جنوبی در تاریخ 9 آذر وجود ندارد.پس از این موضوع نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که تیم ملی در دو تاریخ 28 آذر و 2 دی بازی دوستانه برگزار می‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد